08.02.2007., četvrtak

weee...bolesna sam

evo javljam vam da se nešto značajno desilo u mom životu BOLESNA SAM... of kors fizički ne ko maja psihički...hahaha
ustvari nisam baš bolesna nego me boli glava i grlo...to i nije baš neki razlog da se ostane doma,hehe razlog je što pita povijest,knjigovodstvo,geografiju i imamo tjelesni a meni se iskreno ne odgovara pa sam izmislila da sam pokupila neki opaki virus koji rastura cijeli živčani sustav i uz to neda ti da samostalno razmišljaš...i sad moram lijepo ležati u krevetu i praviti se da me sve boli,ali bolje i to nego da danas moram odgovarati...
no dobro...
e i iskreno se nadam da je moj razred danas shvatio kako je glupo i jadno živjeti dok nisam s njima pa će se ostatak života moliti za mene da se ne "razbolim"...nadam se da sam vam falila,ali još ću vam malo faliti jer sutra imamo kemiju i poduzetništvo pa vjerojatno niti sutra neću doć,kad se već odmaram neka se kvalitetno odmaram...ali u ponedjeljak dolazim ako se do tada za fakat ne razbolim...
pozdrav svima amaterima koji doma glume da su bolesni,pozdrav svim naivcima koji su danas odgovarali i pozdrav cijelom studiju i režiji...
zdravi mi bili pozdravlja vas pribrana šika

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.