22.01.2007., ponedjeljak

đe je pero?pero uteko

pingvini s madagaskara




ovo je zakon !!! pu$$@ !!!

08.01.2007., ponedjeljak

zašto??

Zašto moramo voljeti nekoga više od ostalih? Zašto nam do nekog mora biti više stalo nego do drugih? Zašto ne volimo sve,kao što se mala djeca vole,bez obzira jeli taj netko dobar ili loš?
Zašto??

Zašto isto tako nekoga moramo mrziti?zašto uopće kažemo da nekoga mrzimo…? Ne, mi ne mrzimo nego se bojimo,bojimo se što bi mogli sve saznati o toj osobi i strah nas je to nešto prihvatiti…
Zašto??

Još gora stvar je cijelo vrijeme misliti na jednu osobu…zašto mislimo baš na osobu koja nam najviše znači? Zašto razbijamo glavu misleći gdje i s kim je ta osoba sada?
Zašto??

Zašto gubimo one koje najviše volimo i one do kojih nam je najviše stalo? Zašto započinjemo dan s mišlju tko će nas danas napustiti i hoće li ubrzo doći dan kada ću ostati sama?
Zašto??

Trenutno volim, mrzim, gubim i misli na jednu osobu i grozno mi je…
Ne smijem ju nastaviti voljeti,
Mrziti ju ne mogu,
Stalno mislim na nju,
A osjećam da ju počinjem gubiti…
Zašto??



01.01.2007., ponedjeljak

hepi nju jir......

Ej ljudi!!!!sretna vam Nova Godina…….ne želim vas plašiti odmah na početku al sam čula da neće biti baš najbolja……al ono nema veze…..
Pa ono da vam ja malo ispričam što sam radila jučer tj.danas tj.d jučer i danas tj.ova dva dana…
Bila sam kod meni drage kolegice Darije koja je bila sama doma.
Nisam pila baš previše jer sam rekla da se neću napiti al ono moram malo popit ili kako to meni moja baka govoraše: radi što hoćeš u ovoj se noći zaboravi sve što je bilo,ali pazi da se stalno ne grliš sa plotom (ili na normalnom jeziku nemoj previše pit-što nisam…)
I tak sve je bilo ok dok nismo otišli na trg i tamo točno u ponoć imali grupno plakanje nije bitno tko i koliko al ono bitno da se plakalo (cure bit će bolje)
Ugl.tamo smo bili do mislim 1.22h i onda smo se vratili doma(mislim, kod Darije to je bio naš dom). Tamo smo lijepo nazdravljali, pili i rigali (dobro nije se rigalo al mi se rimuje i to obično ide tim redom osim ak ste idioti pa idete prvo rigat pa pit pa nazdravljat…ok dosta o tome)
Nadalje (sada slijedi tužan meni osobno bolan dio) stephani(drolja od nove godine postala kurva, čestitam) mi je u ruke tutnula nekakav odvratan (doslovno) otrov (doslovno) e tu meni počele muke…taj otrov (ili kako to neki nazivaju…šta je to bilo uopće???)je bio toliko gadan da čim ga se sjetim želudac počinje raditi i ja lijepo odem na wc i obavim jedan razgovor sa wc školjkom , al dobro je (ustvari nije al ono da vaš prefiše ne zamaram)

DOGAĐAJI VEČERI:
Valeria je lijepo cijelu večer pila bambus (koji na kraju nije popila jer sam joj ja uzela i popila za njeno dobro) zaključila sam da je cura alergična na alkohol što i je (tako je stephani, mirkec, basta i ostali koji su to nijekali (wow koja riječ) i poricali (điz)tu… tu ne znam šta valjda kompliciranu komplikaciju. Vale i ti i ja prelazimo na sok od kruške…

Antonia tebi imam samo reći da kruškovac uopće nije jak sad sam išla kod bake da mi ga da malo samo da probam i baš je bio fin…..NIJE bio jak…

Darija hvala što si trpila moja seksualna napastovanja… e da obavezno mi vrati mp3 što je prije moguće jer ludim doma i usput mi donesi onu priču Gola djevojčica da ju malo preradim (mislim na priču)

A ti stephani droljo koja je postala kurva u novoj godini (još jedan put čestitam veliki uspjeh za tebe) znam ja šta ti želiš!!ali mene ne trebaš napiti da me dobiješ samo me zvrcni… đe je Pero? Pero je UTEKO!!!!

U svezi stanara Nad lipom 35 mirkec i ja smo se dogovorili da idemo na koncert od Maidena kad dođu u Hrvatsku… Nad lipom 35 RULZ, jebeš cimer fraj

Basta a čuj više šlaga drugi put…hehehe šalim se…ozbiljno kad opereš kosu javi pa da ti tonka i ja napravimo poštene pletenice ili ti možda ispeglamo kosu…wow

ZAHVALE (to je sad moderno, Ameri to stalno rade) idem po abecednom redu (to je samo dokaz da ZNAM abecedu):

Barby-hvala na razglednici super je, faca si
Basta-hvala
Čupa-hvala što me držiš na životu dok sam u krizama
Darija-hvala što si trpila moja seksualna napastovanja i svakakve nagone prošle godine (TO BE CONTINUE)
Emče i Jopi-hvala na razglednici i hvala što je cenzurirana, drugi put želim BEZ cenzure
Joža-hvala što si dobar frend i stalno ostavljaš komentare na ovom šrotu
Kama-hvala na majci predivna je, hvala što si sa mnom prošle godina oborila svjetski rekord u pohodu na konobu, kad idemo ???
Toni(konobar iz konobe)-hvala što nam daješ alkohol bez sumnje da sam maloljetna
Kumicha-hvala za msn,hvala što si mi kumicha predobra si….
Leo leo cin cin cin-hvala što si dobar frend i hvala što se na tebe uvijek mogu izderati a da se ti ne naljutiš
Maja-hvala što si toliko zajebana rodbina i što te mogu voljeti bez obzira koliko te sada mrzim…ajd šalim se
Mirkec-hvala što slušaš(podnosiš)gluposti koje ja pričam u vezi tebe i mene zezancija nemoj se ljutit…hvala na cd-u od Kawasaki 3p kojeg očekujem,hvala na majci koja je kod mene bila 3 mjeseca (meni ljepše stoji) e i hvala što me vodiš na koncert od Maidena
Melita-hvala,hvala,hvala što me podnosiš, voliš, želiš itd. volim te mala jako, jako puno
Orozica-ah šta reći nago hvala što si mi prepustila Axl-a (dok je još mlad) i što si jedina antonia koja zna više od mene,mislim…
Petac-hvala što si pametan pa ćeš mi pomoći knjigovodstvo
Ružica10-hvala na lančiću koji još uvijek nosiš (nosim ga i ja),hvala na majci i svemu ostalom cd-u pogotovo
Sajfer-hvala na bedžu od kurta cobaina baš je fancy (dođi sutra u konobu da malo častiš)
Stephani-(drolja koja se proslavila i postala kurva) e pa hvala za sve usluge tijekom prošle godine i hvala što mi nisi naplatila ove zadnje 3…
Zvonko-hvala što nas zabavljaš svojim balončićima koje radiš od slina…car si
Horvatica & Šandorica-hvala što ste tako dobre i poštene pa stalno mogu nešto prepisati od vas
Petra & Lucija-hvala što ste čitale moju poeziju i sto ste zatupljivale mozak na taj način
Val- hvala što me podnosiš iako ti svim snagama zabranjujem piti
Valnea-hvala što me voli, što posuđuješ MOJU šminku i šminkaš se MOJOM šminkom sad ne samo pod biologijom nego i pod knjigovodstvom,kemijom i ostalim predmetima, volim te


e i obavezno danas u ponoč gledajte u nebo jer će garant neki biseri pucat vatromet,tak je bilo prošle godine-ljudi pucaju ko idioti a nova godina prošla



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.