22.11.2006., srijeda

......ŽIVOT.....

Ej ljudi moji evo ja sam dobila tu čast napisati prvi post na ovom predivnom šikinom blogu,ja-Melita......
Život koja predivna riječ....svakoga dana pitamo se zašto živjeti,zbog koga??? koja je smiso života:
rodiš se,odrasteš (tj.ja ne rastem,ja ostajem mala),ideš u školu,jebeš se sa svakim koji naiđe i onda umreš....Čemu tuga čemu bol kad postoji alkohol. party party smokin ...Živi svaki dan kao da je posljednji...cool....
Svaki dan događaju se razne stvari,jedna od najjepših dana mi je bilo kada sam došla u 1.b,kada sam upoznala šiku,najotkačeniju osobu na svijetu lud zujo nut...s njom sam odmah stvrila prijateljstvo i jakooo ju zavoljela....volim: njeno oponašanje tanje i tomislava,njeno grebanje po mojim leđima,njemo smijanje,pjevanje(tj zavijanje),njene fore za koje valnei trebaju pola sata da skuži,zajebancija pod biologijom,njena pjesnička nadarenost.....Debilna raska nas je razmjestila pa više ne sjede ona i adrijana iza mene i nee headbang puknucu blabla blabla mad...opširnije o tome imate na mom blogu......
Evo dosta sam napisala......Sve vas puuuno voli i šaljem vam pusice,a posebno najboljem 1. b, ; ŠIKI,Valnei,Adrijani,Valeriji,Maji.....



pimp myspace

pimp myspace



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.