STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA - SHZ

16.12.2016., petak


Tko je idiot?
STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
PODRUŽNICA ZADAR


PRIOPĆENJE ZA JAVNOST

Zadranin Ferdinand Perinović dostavio je pismo SHZ-u pod naslovom Tko je idiot?, koji dostavljamo hrvatskoj javnosti.

Tko je idiot?

http://www.makarska-post.com/index.php/ferdinand-perinovic-tko-je-idiot/



Na blagdan sv. Lucije ulazim u Lovre, vidim poznata lica Zadrana i profesora V. P. kako sjedi za stolom na svoje omiljeno mjesto. Kaže mi da otvorim Zadarski list, i da ću u rubrici Tribina lijevo pri dnu naići na sitan članak u kome me je Davor Aras usporedio Dostojevskim, s obrazloženjem da je Dostojevski napisao Idiota, a da sam ja idiot zato što o njemu svašta pišem.

Na Kalelargu zaustavlja me poznati zadarski sveučilišni profesor (zamolio me je da niti u inicijalima ne spominjem njegovo ime jer se čak i na portalu boji komentirati moj članak „Što Zadru znači znanstvenik prof dr.sc. Josip Vidaković, a što Davor Aras“ objavljen na info 057 i u Zadarskom listu 10. prosinca 2016.) da bi mi čestitao na mojoj hrabrosti što pišem istinu. I hrvatski branitelj Zadranin I. L. kaže mi da je već u sedam sati pročitao u Zadarskom listu člančić Davora Arasa i da Davor nije mogao više napisati jer nema argumenata.

Jedini koji bi potvrdio, da ono što sam napisao nije svašta, kao što piše Davor Aras, nego sušta istina je Radovan Dunatov. Ono o čemu pišem događa se u njegovom resoru, a on se javno ne očituje što mu je dužnost , premda niz godina pišem o ovom i sličnim problemima u Zadru. Razlog tome je što je Davor Aras njemu šef, a Dunatov samo prima plaću. Inače ne bi Radovan Dunatov u svojstvu predsjednika Komisije za preimenovanje ulica devedesetih molio savjet MZ“Stanovi“ da mu pomogne, da je Davor Aras navalio da jedna ulica na Stanove nosi ime njegove majke Rine Aras a da ista nema biografiju ni minimalne uvjete da nosi ime jedne ulice na Stanovima, ili ne bi Davor Aras smio zabranjivati predstavljanje bilo čije knjige. To spada u odjel za kulturu gradske uprave.

Ako majka Davora Arasa mimo kriterija nosi ime jedne ulice, ako meni kao zadarskom baštiniku danas u Nezavisnoj Republici Hrvatskoj Davor Aras zabranjuje predstavljanje moje monografije u Znanstvenoj knjižnici Zadar, za mene je to fašizam.

Prije dva mjeseca urednik Zadarskog lista Šenol Selimović u nastavcima je objavio osobe koje su likvidirali partizani. Među likvidiranima nalazio se direktor Đila koji je mojeg djeda Marka prijavio kvešturi ( talijanskoj policiji)jer je na Đilu pjevao Premilenu Domovinu.

Žalosna je istina da se u Zadru više tuguje za osobama likvidiranih od strane partizana (1944.- 1953.), nego za Zadrane koje su likvidirani likvidirali za vrijeme fašizma u Zadru i to samo zbog njihove odvažnosti da se suprotstave Zlu. U proteklih 25 godina hrpa znanstvenika i oni koji to nisu upregla je sve snage da preuveliča partizanske zločine, umanjivši fašističke zločine nad Zadranima kojih je bilo više i koji su planski uništavali hrvatsko biće u Zadru.

Prije četiri godine Zadranin Walter Matulich koji boravi u Chiari el. poštom poslao mi je poruku da je pročitao monografiju Nicola Luxarda De Franchi „Storia del maraschino“ u kojoj spominje Zadrane zaposlene u Luxardo, koji su surađivali s talijanašima i čudi se što nije našao (non ho trovato il tuo papa )ime mojeg oca Hijacinta -Nanda tada zaposlenog u Luxardu. Gospodinu Matulichu nije poznato da je moj otac sin mojeg djeda Marka koji je kao Hrvat bio jako zajeban, nije dao nase nikome i zato je često bio zatvaran u logor na Musapstanu. Zanimljivo je da su sinovi i unuci onih koji surađivali s talijanašima danas veliki Hrvati, većina učlanjena u HDZ , neki zauzimaju visoki položaj u politici.

Prošle godine udruga umirovljenika „Jazine1“ dobila je s pravom Nagradu Grada. Za cijeli tjedan dobro planiran i implementiran program ( kultura, engleski, pjevanje, ples, tombola) zajednički izleti i večere mnoge je umirovljenike usrećilo pa se broj članova popeo čak i do 400 osoba.

Jedno vrijeme rado sam pjevao u zboru umirovljenika u prostorijama Udruge kojeg je vodio maestro Jurica Galić, posebno mi se dopalo kada smo na moju inicijativu uštimavali i zapjevali Premilenu Domovinu, nastalu u Uvali Jazine za vrijeme Napoleona, zbog koje je moj djed Marko završio u logor na Musapstanu.

Prije mjesec dana u Udrugu umirovljenika stigla je depeša iz gradske uprave s potpisom Dolores Grdović Kalmeta. Postavljena na oglasnoj ploči depeša poručuje umirovljenicima da je zabranjeno pjevanje i sviranje u prostorijama Udruge iz razloga što stanari okolnih zgrada negoduju. Gospođa Kalmeta trebala je prethodno poslanoj depeši nazvati inspekcijski nadzor koji bi temeljem Zakona o zaštiti od buke Narodne novine, br. 30/ 09, 55/13 i 41/16 angažirao mjerenje buke oko prostorija Udruge i tek ako bi buka bila za više od 5 dB(A) od dopuštene razine buke od 65dB(A) gospođa Kalmeta je smjela dostaviti depešu o zabrani pjevanja i glazbe u prostorijama Udruge.

Gospođa Dolores misli, da ako je supruga gradonačelnika Zadra da može donositi odluke mimo Zakona. Nedavno mi je moj kolega s postdiplomskog iz logistike Mitchelle Lamy rekao:“ Vi Hrvati donosite zakone koje neke ni sami ne poštujete, zato vas Europa manje poštuje. Vaš mentalni sklop, moral i etika ispod su razine zakonskih normi koje donosite“.

Iako se od primitka navedene Kalmetine depeše nije pjevalo ni sviralo u prostorijama Udruge, na blagdan sv. Lucije umirovljenici „Jazine 1“ dobili su posebne darove. Zamijenjena je i zaključana brava na vratima ulaza u prostorije umirovljenika do daljnjega. Oni koji su došli mjeriti šećer i krv mogli su samo poljubiti vrata. Važnija je Dolores nego dolore –bol umirovljenika.

Kada su prije devet godina na najavljeno predstavljanje moje monografije „ Dan kada su sva zvona zvonila“ studenti poljubili vrata dvorane Znanstvene knjižnice pao je komentar : „Brko je opet u modi“. Ja mislim da je danas u Zadru Duce ponovo u modi.

Mr. sc. Ferdinand Perinović


PRILOG:
http://www.057info.hr/vijesti/2016-12-09/kakvi-smo-pizduni-mi-hrvati


Zadar, 16. prosinca 2016. godine


STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
PODRUŽNICA ZADAR

- 15:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.