STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA - SHZ

12.05.2015., utorak


RUSKO I SRPSKO PRAVOSLAVLJE NAREDILO UBOJSTVO HRVATA NA BLEIBURGU I KRIŽNOM PUTU
RUSKO I SRPSKO PRAVOSLAVLJE NAREDILO UBOJSTVO HRVATA NA BLEIBURGU I KRIŽNOM PUTU

http://www.jutarnji.hr/-britanski-ministar-harold-macmillan--seksualni-pervertit-koji-je-poslije-postao-premijer--naredio-je-da-se-hrvati-na-bleiburgu-moraju-izruciti-partizanima-/1346058/



Nikolaj Tolstoj: Titov komesar Simo Dubajić koji je sjedio nasred trga u Kočevju i izdavao zapovijedi za ubojstva tisuća ljudi. Sjećam se da mi je rekao da sa mnom razgovara jer sam pravoslavac, kao i on. Rekao mi je da moram shvatiti da je u to doba on bio komunist.

Razgovor sa Simom

Pokazuje mi snimku svog razgovora s Titovim komesarom Simom Dubajićem koji je sjedio nasred trga u Kočevju i izdavao zapovijedi za ubojstva tisuća ljudi.

“Vrlo je otvoreno sa mnom razgovarao. Kada bolje razmislim, možda je malo skrenuo zbog te epizode u Sloveniji. Sjećam se da mi je rekao da sa mnom razgovara jer sam pravoslavac, kao i on. Rekao mi je da moram shvatiti da je u to doba on bio komunist. Da mu je Tito rekao da ubije vlastitu baku, on bi to s radošću učinio, rekao mi je. To sumira o kakvim se ljudima radilo”, govori.


- 20:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.