STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA - SHZ

29.04.2015., srijeda


I OPET HEP BEZ SRAMA I STIDA PO SVOM
STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
PODRUŽNICA ZADAR

PRIOPĆENJE ZA JAVNOST


I OPET HEP BEZ SRAMA I STIDA PO SVOM



Nakon što je mještanka Otoka Paga Gordana Biljan objavila u medijima tekst po naslovom „Kako HEP prodaje maglu da ne povjeruješ, dok ne doživiš“ , HEP- Elektra Zadar uručio joj je otkaz ugovora o opskrbi električne energije.

Čemu služi Zakon o energiji kada se ne odnosi na HEP?
Vjerovatno je ovo pitanje na koje mi potrošači ostajemo bez odgovora. Njihov je Zakon : NE PITAJ, ŠUTI I PLAĆAJ ONO ŠTO MI HOĆEMO.

Kada se obratite UPRAVI HEP-a oni se pritaje kao da ne postoje.
Obratite se Heri, ona Vas uputi na Inspektorat, a Inspektorat opet na Heru i tako Vas godinama vrte u krug.
Poznato je da se javne usluge između davatelja i korisnika uređuju UGOVORIMA, ali za HEP to ne vrijedi. HEP može što hoće i bez ugovora.

Poslije smrti moje majke obavijestila sam HEP i dostavila cjelokupnu dokumentaciju ali me uvjeravaju da nemam pravo na ugovor ŠTO JE NETOČNO jer sam pravni sljednik koji se nije odrekao nasljedstva, a i da nisam imam pravo na ugovor ako sam u posjedu ( čl. 39 Općih uvjeta za isporuku el. energijom). Za HEP imam samo pravo na korištenje i plaćanje računa.

Tako meni HEP od 2001.godine isporučuje struju, mijenja priključak, povećava snagu, postavlja još jedan razvodni ormarić i to sve bez dokumentacije jer na nju nemam pravo. Jedino moje pravo u cijeloj ovoj priči je plaćanje računa na koje imam pravo.

Nakon prijave zbog nedavanja ugovora i radnji po mom priključku izvan svih Zakona , stiže otkaz ugovora koji nikad nisam ni imala.

Krajnje je vrijeme da se svi mi korisnici zapitamo tko to štiti HEP? Dali je HEP vlasništvo pojedinaca ili svih nas koji plaćamo račune?

Na temlju čega HEP izdaje račune ako korisnicima ne daje ugovore?
Međusobni odnosi se uređuju ugovorima da bi svatko znao svoja prava i obaveze, ali je HEP-u bez ugovora lakše za krojenje svojih Zakona izvan svih propisa i pravila.

S poštovanjem,

Gordana Biljan


PRILOG:

1. HEP- Elektra Zadar, raskid ugovora o opskrbi električne energije.




Zadar-Pag, 29. travnja 2015. godine



STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA
PODRUŽNICA ZADAR

- 15:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.