STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA - SHZ

12.07.2012., četvrtak


ONDA I SADA . . . DEMAGOGIJA VAM JE POKRIĆE ZA ODGOVORNOST
STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA


PRIOPĆENJE ZA JAVNOST

ONDA I SADA . . . DEMAGOGIJA VAM JE POKRIĆE ZA ODGOVORNOST

Pišemo Vama o Vama, što smo isčitali s Vašeg dlana, ne o prošlosti, samo sadašnja djela koja o Vama govore…, zato jer ste relativno mladi.

Čovjek sebi ne može lagati, odgovoran je kada griješi riječju, djelom i propustom. Kriti se iza nekog ili . . . Hrvatske bez pokrića mogu samo janjičari, koji su baš zato na putu konačnom, smrtni i neodgovorni – egoisti. Pravi branitelji dnevno rade, a djela ih krase, Bogu se mole i preventivno čuvaju svoju domovinu, a Vi sa Željkom i Davorom Lončarom, ste na vlasti, odgovorni ste prema dužnostima, morat ćete dopusti da Vaša djela govore o Vama. Vi ne odgovarate na naše kritike kao savjete, već polupismeno - demagoški pričate o sebi – za sebe, da ste se našli među janjičarima, ali krao ili vreću držao . . . Afirmativna istina je kada se misao poklapa sa stvarnošću . . ., o kakvoj istini vi zborite.

I Vašem ujaku svećeniku posebna je dužnost da se zauzme . . . da se porušeno raspelo u Poličniku vrati – obnovi, jer Isusa - Život! ne može se rušiti a potom „ dragovoljci – janjičari“ lagati i svoja ne djela prepisivati onima koji su raspelo postavili. Raspelo je kao i do sada dijelilo dobre ljude od zlih i u Općini Poličnik. Dakle, smisao i zadaća čovjeku jest ostati na strani dobra, a čovjek po djelima i sredini u kojoj djeluje svrstava se. . .

Koliki je natalitet u Suhovarima i ostalim selima Općine Poličnik? prema statistikama stanje u Općini Poličnik je takvo kao da vlastodršci zastupaju mortalitet, pa kompenziraju i protuzakonito promatraju naseljavanje stranih građana Roma iz Europe na štetu Hrvata Općine Poličnik

Redari su posebno odgovorni jer red je uvjet životu. . . Shvatite da Vas prozivamo zbog dužnosti funkcije koju obnašate. Pojedincu je dužnost da se žrtvuje radi općeg dobra a ne da bi na račun općeg dobra u Hrvatskoj egoistički samo sebe isticao, zbog čega i nije svjestan da je na strani zla.


Zagreb- Zadar, 12. srpnja 2012. godine



STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA





----- Original Message -----
From:
To:
Sent: Wednesday, June 27, 2012 12:48 PM
Subject: IVICA UKALOVIĆ - SUHOVARE


27.06.2012. GOD.

IVICA UKALOVIĆ
098/460-911


Poštovani!

Kako sam više nego iznenađen ponovnim spominjanjem mene i mog imena u Vašim tekstovima, nisam i nemam izbora, već vas upoznati sa sobom.
Žalosno mi je što netko piše tolike laži o meni, a da mene nije niti upoznao niti se raspitao o meni, mojoj porodici koja me stvorila i odgojila, jer vrijeđanjem mene se vrijeđa i njih.

Krenut ćemo od samog mog rođenja. Rođen sam 16.09.1979. godine, iz čega je vidljivo da sam punoljetan postao tek 1998. godine pa ni u kojem slučaju nisam moga biti pripadnik Hrvatske vojske, što je inače čast, pa tako nisam mogao biti ni predvodnik dragovoljaca kako navodite u tekstu, i to onih lažnih.

Braća i otac moje bake su pogubljeni na Križnom putu i Slovenskim šumama, nitko od moje obitelji nije bio pripadnik NOB-a, stričevi su mi već za rane mladosti otišli u njemačku jer su bili protivnici komunističkog režima ili nisu htjeli služiti JNA. Otac mi 1980. godine bježi sa majkom i sa mnom, tada šestomjesečnom bebom, a samo da ne mora služiti JNA. Nesrećom ga nakon nekoliko mjeseci hvata policija i deportira nas iz Njemačke natrag u bivšu Jugoslaviju, a otac odmah uz pratnju odlazi u JNA i to po kazni u Srbiju, pa na Kosovo, u vrijeme napetosti sa Kosovarima.

Početkom stvaranja višestranačja u bivšoj Jugoslaviji, otac je jedan od prvih osnivača HDZ-a u Suhovarima i okolici, dragovoljac je Domovinskog rata, koji nije ni tražio ni ostvario ni nikakva posebna prava koja su ostvarivali kokošari i podrumari sa kojima i vi mene uspoređujete i prozivate.

Kako sam dijete istinske Hrvatske obitelji, u kojoj imam i ujaka koji je hrvatski svećenik, odrastao sam i odgojen sa usađenim vrijednostima, Hrvatska je jedna i jedina, uvjek na prvom mjestu, vjera da bude isticana i nikad skrivana pred nikim, a rad za dobro svoga mjesta i države da bude čast.

Iskreno sam vrlo razočaran jer me se u vašim tekstovima proziva komunistom, ili osobom sa takvim svjetonazorom, po svemu gore navedenom vjerujem da ni u najmračnijim vremenima to neću postati.

2003. godine razočaran sa svime što se dešava u našoj Hrvatskoj i na lokalnim razinama, gdje su privatni interes i novac postali i jesu za neke na prvom mjestu, a ne ovi naši domaći ljudi, uključujem se u Mjesni odbor, točnije postajem njegov predsjednik, a sa željom da se oduprem i pokušam promijeniti stavove, te da moji Suhovarci i Suhovare budu prije privatnih interesa, a da kao član HDZ-a pokušam svojim djelovanjem ukazati vodećima da radimo, trebamo raditi i postojati za svoje stanovništvo.

Na samom sam početku naveo i svoj broj mobitela, jer bih želio da me netko kontaktira, upozna moj rad i tada me proziva i uspoređuje s ljudima čiji stavovi su mi više nego neprihvatljivi, te da mi se netko udostoji i tada ispriča, kada shvatite da blatite nekoga koga i ne poznajete.
U Općinu Poličnik sam se zaposlio putem javnog natječaja, i jednini sam njen djelatnik koji nije zaposlen po nikakvoj liniji, bilo rodbinskoj bilo podobničkoj. Nemam vojnu mirovinu, a nisam ni janjičar, imam plaću u iznosu od 4.200,00 kuna, sa troje djece na poreznoj kartici. I nikada u mom dosadašnjem radu nije i neće biti na prvom mjestu osim dobrobiti mojih Suhovaraca i ostalih stanovnika Općine Poličnik.

Moram biti iskren i reći da vaše neistine i pisanje o meni na mene ima i psihičke posljedice, te vas molim da prestanete ukoliko ne želite pisati istinu, i provjeriti činjenice. Ne želim da me se stavlja u isti koš sa bilo kome.

Hvala i nadam se da vas zanima istina i da zbog istine i djelujete i pišete tekstove koje objavljujete.

- 16:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.