STRANKA HRVATSKOG ZAJEDNIŠTVA - SHZ

23.03.2012., petak


RAZBIJAČI HSP-a

RAZBIJAČI HSP-a


DOSTAVLJAMO HRVATSKOJ JAVNOSTI PISMO IVE JOLIĆA IZ KANADE KOJE JE DOSTAVIO STJEPANU TOKIĆU, DOPREDSJEDNIKU SHZ-a, A NAKON ŠTO JE SHZ RAZOTKRIO RAZBIJAČE HSP-a. U RAZBIJANJU HSP-a UBIJEN JE ANTE PARADŽIK, JEDAN OD OSNIVAČA I DOPREDSJEDNIK HSP-a I PRVI NAČELNIK RATNOG STOŽERA HOS-a.

Druze Tokicu,
O tebi dovoljno znam,sada mi je jasno tko si i kome sluzis.no sto saljes neke stare novinske clanke o mojoj ulozi u demokratizaciji HSP,gdje se vidi moja pozitivna uloga,hvala ti,ali to ti nije bila namjera,kao i tvom " nalogodavcu" stvari su drugacije.Evo vam par detalja!!!

Povijesno, u to doba je doslo do spora izmedju Parage i glavnog stana HSP-a,jer je Paraga (mentalno poremecen) upotrebio sve svoje
veze u borbi protiv Tudjmana,a time je stetio Hrvatskoj (Pismo americkoj kongresnoj komisiji),pa ga je Tudjman cak i tuzio
za nezakonite radnje (HOS),a istovremeno je gurao Djapica da preuzme HSP,zatim Paraga je prisvojio novcana sredstva u vrijeme boravka u USA i Kanadi koja smo mu mi dali,i trosio kako je htio.
U medjuvremenu je dio clanstva digao glas protiv takvog stanja u HSP-u.

Glavni stan je skupio potpise ( imam dokumentaciju) da se sazove Sabor HSP.Od 11 clanova glavnog stana ( prvi statut od 1991) potpise je dalo( za odrzavanje Sabora) 9 clanova ( nisam gledao u dokumente odavno),a Paraga je odbio doci na Sabor u Kutinu.
Ja sam dosao na Sabor i pruzena mi je prilika da na HTV dam izjavu o Saboru HSP,i da POZOVEN I PARAGU NA SABOR DA PODNESE IZVJESTAJ O STANJU U HSP KAKO POLITICKI,TAKO ISTO I FINANCIJSKI!!! Naravno on nije dosao,ali je doslo kakvih cca 30-40 onih koji nisu imali pozivnice ( nisu bili pristalice Parage},a medju nijima i koliko se sjecam Prkacin i nekolicina,koji su htjeli govoriti na Saboru.

Djapiceva struja je htjela da im uskrati pravo prisustva na Saboru,no kako sam ja bio IZABRAN DA VODIM SABOR OD PRISUTNIH SABORNIKA (SVIH DRUZE TOKICU) A TO GOVORIM O 500 I VISE PRISUNIH BEZ PROTIVNIKA TOM PRIJEDLOGU.!!!
Ukratko ja sam odobrio (uz veliko protivljenje i pritisak Djapicevih slugu) da na Saboru govori i Prkacin i neki drugi ozbiljni protivnici Djapiceve politicke linije.Ja sam napissao statut HSP,koji je ranije usvojen,a stvoren je na bazi kanadske demokratske prakse,uskladjene sa Ustaskim nacelima NDH),stvoren je "glavni stozer" koji se sastojao od 9 clanova,i oni su donosili odluke tko ce biti predsjednik,HSPa,a predsjednik se mogao i smjeniti bez Sabora tajnim glasanjem gl.stozera.

Taj dan do ponoca se nije mogao izabrati predsjednik,jer u tajnom glasanju vise je glasova dobio Dr. B.Kandare nego Djapic.
Medutim Dr. Kandare nije htio biti predsjednik,zbog bolesti srca i visokog tlaka,a ustvari bojao se Djapica i njegovih HOS-ovaca
koje je Djapic favorizirao.Slijedecu noc do 3 sata ujutro sam ratovao sa stozerom i uvjeravao Dr. Kandarea,da se prihvati,a Djapicu smo dali ulogu glasnogovornika.Tako je bilo tada.Kako je Djapic imao kontrolu nad podruznicama i ograncima,on je kasnije ponistio svako pravilo iz statuta da pripremi sebi teren za slijedece 4 godine tamo 1995-6.Tako je nastao raskol unutar stranke,a moje obecanje o demokratizaciji se nije sprovelo,jer jer sam jer sam se ja vratio u
Kanadu,a diktatura Tudjmana je bila ista kao i u SDP.pa i HSP.

Tako druze "posilni" kriminalca Nike Soljka, opet ste se zaletili glavom u zid ti i tvoj "nalogodavac"!
Mozda nisi citao knjigu o Jovi Carugi,a bilo bi korisno da je procitas,koristilo bi ti,a i tvoj "Google" biznis cu dati da se ispita..!!
Toliko uzs tari hrvatski pozdrav ZDS!!

Ivo
John Jolic



- 16:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.