srijeda, 13.12.2006.

: crvene lampice. bez krivog shvaćanja. :

Pokušaj postavljanja crvenih lampica na ogradu završio je neuspješno.
Kraljica Majka krivo je shvatila skidanje mojih lampica,
a Otac zamaravao pitanjem "Zašto?" dok se nisam rasplakala.
Kraljica Majka se rasplakala jer je mislila da je ona kriva.
Otac me tjerao da joj se ispričam iako nisam ništa krivo napravila.
I tako sam ja završila u jednom kutu svoje sobe plačući.
Postavljajući si pitanje zašto me uvijek krivo shvate
i zašto sam uvijek ja ta koja se mora ispričat.
Ispričala se nisam, jer nisam imala zašto.
Na kraju mi se Kraljica Majka zavukla u krevet i rekla da joj oprostim.
Oprostila joj jesam s napomenom da nisam imala za šta.
Ili je PMS u pitanju, ili moja senzibilnost.

Ustala sam se jutros s mišlju kako mi od danas
ništa više neće pokvarit ove božićne dane.
Ni neuspješno postavljanje lampica,
ni 60 stranica povijesti,
ni ispit iz matematike i likovnog,
ni esej iz filozofije.
N.I.Š.T.A.
Pripreme za maturalnu zabavu teku savršeno,
učim bez problema (osim što me leđa ubijaju),
i bez obzira što mi fali vremena, sve stižem napravit.
Ponosna sam na sebe.

Napokon je malo zahladilo.
U ponedjeljak sam se smrzavala na putu prema kafiću.
Kad sam ušla, unutra toooplo.
Naručila bijelu kavu i zgrijala se.
A na licu osmjeh.
Ova želja iz prethodnog posta ostvarena. (:
Al mislim da će mi osmjeh nestat s lica
kad budem morala u kupovinu poklona.
Joj. joj.

Imam samo jednu božićnu želju:
(mobitel i parfem ne ubrajam. lol.)
polu-satna ili cijelo-satna masaža.

Neko zainteresiran da me razveseli? (:

| Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.