srijeda, 24.01.2007.

: jeeej. jeej. jej. jj. j. :

POLOŽILA SAM VOZAČKI iz 1. puta!
Jeeej! Jeej! Jej! Jj! J!
(:

| Komentari (11) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 15.01.2007.

.nova godina.novi događaji.stari ljudi i mjesto.

Svi očekuju nešto veliko od nove godine. Svi uvijek očekuju nešto veliko od svake nove godine. A što to svi uopće očekuju? Da će se nešto promijeniti? Mi možda? Ma naravno. Mi se nikada ne mijenjamo. Netko postane malo bolji, netko malo gori, ali svi se vrtimo oko onog kakvi smo uvijek bili. Možda se promijeni nešto oko nas. Jea rajt. Ali glavno da je tu neka pozitiva. Ispunjava nas valjda to očekivanje nečega. Zbog toga si ja nisam postavljala visoke ciljeve. Planirala sam ono što mogu ispuniti. Nadam se. Ako ispunim barem polovicu bit ću sretna. (prošli post).
Nova godina je počela kao i svaka do sada. Spavanje do popodnevnih sati a onda odlazak na kavu i prepričavanje događaja. Nakon toga još tjedan dana izležavanja i skijanje. Skijanje je bilo fenomenalno. Od društva pa sve do bordanja. I odličnih izlazaka. I hodanja preko polja i kroz kukuruz do diska. I plesanja sa instruktorom borda kojeg nisam vidjela već 3 godine. Mela verde. I proslava tog dugo očekivanog, tako važnog, i totalno ludog 18. rođendana (btw. hvala Ribcu na čestitki). Predobar. Samo tako. Ekipa luda, ja još više. I sve 5. Od užasno skomiranog dana do sretnog završetka. I ples na klupi. Boli grlo, glas promukao, ali svejedno pjevam. I trčanje do auta u kratkim rukavima na -2. By the way u autu...i Californication. Parallel Univers. I nije ništa posebno. Taj 18. Još uvijek je sve kao i prije. Pa normalno, što bi se uopće i promijenilo?
Šteta što nije bio sa mnom. Tada. Da se valjamo po snijegu. Njegove slatke crne oči. Onaj tugaljivi pseći pogled. "Mmm, baš si cakana :)". Ti isto. Nj nj nj. Postajem mazasta. Idem grlit novi mekani jastuk.
Pokušavam napisati što duži post ali neda mi se. Nemam inspiracije. Ne želim pisati post o tome što mi se sve dešavalo, što sam jučer nosila, ali nemam što drugo. Osjećaji... ma tu su, ali nisu posebni. Nisu dobri da ih stavim tu. Normalni su. To nije zanimljivo. Nije meni. Hoću nove osjećaje. One leptiraste. Slatke male.
Mah... danas škola. Staro mjesto, isti ljudi.

Volim. Sve. Volim. Sve. Volim. Sve. Volim. Sve. Volim. Sve.

| Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.