srijeda, 04.01.2006.

Krećemo u nove...snove.

Woke up today thinking of you.
Another night that I made my way through.
So many dreams still left in my mind,
But they can never come true.


Tražili ste me(neki) novi post.
Pa evo ga.
U novu godinu ušla vesela.
Dobro je počela.
Dočekala ju sa frendovima.
I njega sam poljubila.
Nisam točno u ponoć.
Ali sam ga poljubila.
Isplesala sam se.
Izludirala.
Puno novih fotografija.
Lijepih fotografija.
Uspomena.
Vidjela sam prijatelje iz Poreča.
I baš mi je bilo drago vidjet ih.
Pusu vam šaljem.
Bila jučer na kavi s jednim frendom.
Upoznala jednog novog.
Super se provela.
Iako su me probudili u 9.
A ja išla spavat u 4.
Danas sam spavala do pola 3.
I baš se super osjećam.
Leptirići u trbuhu.
Nered u glavi.
Idem sutra na Sljeme.
Znate di? Znate.
Idem s njim.
Ha...čudno?
Da...jer moji ne znaju za njega.
Al idu još dva prijatelja.
Mah...super.
Idem spavat. Bilo bi vrijeme...
Zijeeeew...

| Komentari (23) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.