petak, 25.05.2007. ♥

♥ BEBEK, GEOGRAFIJA I JA

Ljudi moji, došao je i taj petak, a ja sama sa bilježnicom iz geografije i Željkom Bebekom.bangOdlična kombinacija. Ah, nije ni meni lako. Anja je na koncertu "Hladnog piva", Matea u mojoj Bosni..deadkao što vidite pokušavam napisati post. Ali, uvijek ima neko ali..ne ide mi baš. Danas je maturalna večer u Ključu ili kako bi oni rekli matura. Prepostavljam da je Adnan već pijan,partyzabavlja se...kao i ostali, Sedina također sa svojim dečkom.cerekPa kad sam već spomenula Adnan..muči me tj. bojim se samo da mi stigne poruka od Sedine: "Seko draga, Šaban te prevario..." Ah, ne samo to!!burninmadSve mogu podnijet, ali još jednu bol ne mogu.madMa, zapravo znam ja da me Moje Sunce Bosansko nebi povrijedilo.cerekPa, jebote Bebek na svakoj pjesmi spomene "prevaru". Mislim, da je vrijeme da ugasima taj CD. Ali ljudi, fenomenalan je!! Obožavam Bebeka, njegove pjesme..cerekDa se vratim na Adnana..ako me prevari vratit ću mu ja to sutra. Ipak idem sutra na neku proslavu tj. krizmu, pa ako se nađe koji komad...smijehOpasna sam ja purgerica. Iako znam, da ja to nebi nikad mogla napravit svom dečku. Pa, iako je taj dečko udaljen od mene više 150 km. Zašto ljudi u vezi varaju, zašto nisu zadovoljni onim što imaju, što imaju od toga..to nikad nisam shvatila,a i neću.noMislim da bi se trebala vratit geografiji. Ostavljaj te puno komentara! Unaprijed hvala!wave

Šta je meni ovo trebalo

Prevario sam te draga
sve ti priznajem
znam da mora doći kazna
na nju pristajem

Ni sam ne znam otkud sam se
s njom probudio
gledao sam dugo usne
što sam ljubio

Šta je meni ovo trebalo
vodu pijem, vino prolijevam
bolje da i nije svanulo
tebe gubim a nju ostavljam

Prevario sam te draga
jesam majke mi
da li ćes mi ikad moci
to oprostiti

Šta ću kada kiše krenu
hladne jesenje
ko li će me ugrijati
leći kraj mene

Šta je meni ovo trebalo.

♥ 22:32 ♥ komentari (27) ♥ printBEBEK, GEOGRAFIJA I JA

četvrtak, 17.05.2007. ♥

♥ MOJ SAVRŠENI DEČKO....

Danas sam u tramvaju stajala kraj (fizički) savršenog dečka za mene...mmm...zujo E, kako je sladak, zapravo i nije ful zgodan, al definitivno ima ono nešto. Hvala Bogu, zapravo tati, al nema veze, šta sam imala svoje Reybanice pa sam ga mogla savršeno odmjerit!!! smijeh Uglavnom, ima kratku, smeđu kosu, savršeno oblikovane ruke tako da se lagano odcrtavaju mišići i žile, dobar sat, Hilfiger majcu s podfrknutim rukavima, trapke i Lacoste-ice. Sva sreća da sam naučila svoju pouku o upoznavanju dečkiju u tramvaju pa mi takve stvari više ne padaju na pamet, al ono, lik je stvarno mrak!!! E, ak se netko slučajno prepozna u ovom opisu i jutros se vozio u 6ici, nek se slobodno javi, haha...
I tako, zapravo ne znam kaj da još napišem...e imamo novu foru u razredu, David je Hafizadiću rekao GDJE SI TI BIO DOK JE TITANIC TONUO!?! smijeh E, lik je totalno lud... Kad je ovo rekao objasnio mu je da je on bio tamo da se pola ljudi ne bi utopilo jer bi se spasili na njemu i da se on sigurno ne bi smrznuo...dobro, možda sad i nije tak smiješno, al Matea i ja smo se trgale...
Za kraj, želim da mi se Irenica što prije vrati jer ne želim biti sama kad Matea ode u Bosnu!
Pusa svima...kiss

♥ 14:17 ♥ komentari (22) ♥ printMOJ SAVRŠENI DEČKO....

četvrtak, 03.05.2007. ♥

♥ REALNOST ILI NEDOSTATAK SAMOPOUZDANJA?

Imam jedno pitanje... Sigurna sam da se svima, prije ili kasnije, dogodilo da im se sviđa dečko/cura za kojeg misle da nemaju baš velike, ili čak nikakve, šanse da budu zajedno. Sasvim mi je nebitan razlog zbog kojeg netko ima takvo mišljenje, zanima me samo jedna stvar. Da li je biti svjestan da s nekom osobom nikada nećeš biti u vezi REALNOST ili NEDOSTATAK SAMOPOUZDANJA???

♥ 16:32 ♥ komentari (38) ♥ printREALNOST ILI NEDOSTATAK SAMOPOUZDANJA?

srijeda, 02.05.2007. ♥

♥ IRENA I JA U OBILASKU DUĆANA

Kako u ponedjeljak nismo imali školu (živio Praznik rada-dan nerada!!!), a doma stvarno nismo imale ništa za raditi odlučile smo prošetat dućanima. Nažalost to nije uključivalo naš najdraži hobi- shopping, naravno, al nadoknadit ćemo mi to čim stignu plaće...naughty Prvi na redu bio je Esprit, iako nam se roba i nije baš svidjela, prilično dugo smo se zadržale unutra, pogađate, razlog su dečki naravno... Dva fenomenalno obučena dečka stajala su naslonjena na stupove prekoputa blagajne, izgledali su doslovno kao lutke u izlogu, mljac, tako da Irena nije ni primjetila razliku, već je došla do jednog i pokušala ga primat za majcu...kad je trepnuo shvatila je da je živ te se zaderala Anjaaaa!!!, a ja sam je čula do drugog kraja dućana,headbang. Pa ako ste u ponedjeljak oko pet bili u Espritu kod Frankopanske, a vi ste jedan plavi i jedan crni dečko i neka cura vas je pokušala ispipat, molimo vas da ostavite broj mobitela pa možemo i na kavu...mala napomena za plavog dečka od Irene je da makne crnu torbicu jer mu ne paše uz smeđi sat i reman te naravno da imaju isti stav dok stoje, nut.
Kao što možete vidjeti iz dolje priloženih slika, napunile smo garderobu u TOP SHOP-u i bacile se na isprobavanje najnovijih krpica. Nadamse da nećete dobiti komplekse (kao ja) kad vidite kak Irenči izgleda, hehe, al ona je samo Adnanova, no.
Poslije smo se našle s Mateom i Matijom te smo otišle do Jeđuta...samo da usput napomenem, od tada ponovo slavim svoju slobodu na ljubavnom planu, doduše još nisam sasvim sigurna da je on to shvatio, al kako Irena i Adnan kažu: Nada umire poljednja!

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

♥ 13:33 ♥ komentari (3) ♥ printIRENA I JA U OBILASKU DUĆANA

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.