petak, 26.01.2007.

Something beautiful will come your way

Yeap.. Optimističan naslov... Optimistična nježna pisma u box-u... Sve je nešto takvo zadnjih dana... A tko ili što je zaslužan za to? Pa ne znam... Mislim, znam... Ali eto...
Ljudi... Yeap, uvijek su za sve zaslužni ljudi s kojima razgovaramo... A ja trenutno najviše brljam s dvoje koji me drže u dobrom raspoloženju... I radim ono što me veseli i što većina hvali... I onda to još bolje utječe na mene... Veseli mi jako...
Samo me danas nešto naljutilo... Al dobro... Ne shvaćam to preozbiljno... Ljudi su svakakvi... Ali biometeorološke prilike su dobre, sunce sija, toplo je...
Sve je nekako čudno... kao da stvari gledam iz nekog drugog svemira... Rijetko što me dotiče... Neki ljudi pričaju samo da nešto kažu, pa pričaju totalne gluposti... A ja se konečno usuđujem pokazat da me to ne zanima i da se ne želim upletat u razgovore koji me ne zanimaju... To šta on radi sa svojom curom mene ne nije uopće briga, njihova stvar... Neprestano gledanje kroz prozor je odašiljalo jasnu poruku...

Konačno vidim ljepotu u većini stvari i većini ljudi... Konačno vidim svijet kroz leću fotoaparata... Konačno nosim plave naočale... Ne roze, ne volim rozo... Plava je mirna, spokojna, na trenutke možda ravnodušna, ali nikad hladna... Pod plavim svjetlom sve izgleda lijepo...

Image and video hosting by TinyPic

14:00 | Komentari (12) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.