srijeda, 10.01.2007.

Can't stop the rock

Novi susreti... Nova mjesta... Nova iskustva... Nove opsesije... Nova zanimanja...
Obljetnice preda mnom koje su ostavile ožiljke na meni....
Gomile spojeva novog i starog, ukršteni putevi...
Gubim se u tom ludilu i zbrci...
Zaboravljam na neke stvari, gomila informacija me bombardira...
Ovaj put, začudo, ne bježim predaleko...
Smijeh dopire s mojih usana, ne znam ni sama kako ni zašto...
Malene stvari kažu...
Razglednica iz Australije... Daljine, daljine me vuku...
Zov divljine... Ja sam stepski vuk...
Ja sam biće noći i tame... Želim nestati u njoj, stopiti se...
Da me nitko ne čuje i ne vidi, a ja vidim i čujem sve...
Gledati svijet očima fotografa i vidjeti ga očima djeteta...
Ne obazirati se na zlobne komentare...
Ne gledati kroz prozor jer srce je lupalo 120 km/h...


Image and video hosting by TinyPic
strava u ulici brijestova, moja prva slika na nekoj izložbi (možda, vidit ćemo večeras)

17:14 | Komentari (11) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.