srijeda, 03.01.2007.

Quoth the raven, "Nevermore."

Toliko sam se puta u životu zezla vezano uz muški rod da bi više svak pomislija da mi je IQ toliki da ga mogu na prste izbrojit... O ne, neće ovo bit još jedno jadanje... Ovo će bit za promjenu - čvrsta odluka! I ako mogu već misec ipo dana bez toga da grizen nokte (a to radin čitan život), onda mogu i ovu odluku provest u djelo: blokiram svoje srce od izvanzemaljskih invazija!
Pitate se šta mi je odjednom? Pa eto, ništa... Došle su mi neke stvari do glave napokon! Vrijeme je za promjene... Ako oću nešto postić u svom životu, ne smin dat takvim glupostima da utječu na mene...
I ne, nisan prestala virovat u ljubav, jednostavno mislim da se ona događa nekim drugim ljudima čitavo vrime, a ne meni... Ma nije ni čudo... Sve u redu... No hard feelings... Za to sam sama kriva! Odustajem, dakle, od potrage za ljubavi, ali imam poruku za nju: potraži me za jedno 6-7 godina! thumbup
O čemu ću onda pisat, pitate se? E pa ne znan, budući da mi je život dosadan... Al uvik mi se pojave neke lude misli u glavi... Kad najmanje očekujen... Zato san odlučila od sad uvik sa sobon nosit jednu teku tek onako kad mi je dosadno da mogu pisat, budući da to najviše volin... Doduše, ne odma od sad jer sad idem na kavu sa Zvrkom, pa neću da pomisli da sam luda već na prvi pogled.... Neka to skuži nakon koje ure mog neprestanog brljanja! smijeh


Image and video hosting by TinyPic
jedna crna maca za promjenu spava

11:59 | Komentari (21) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.