nedjelja, 22.10.2006.

Krive sam staze gazio

Još jedan školski sat ko i svaki drugi… Samo šta je sad razred živahniji nakon šta su se razbudili… Spavala san malo, ali nisan pospana (čudno, da, znam!), i sad ležim na klupi, a moj pogled luta razredom... Gledam lica tih ljudi koje znam već dvije godine i viđam ih svakodnevno... Većina lica su mi lica stranaca...
Sjećam se osnovne škole... Kako sam bila glavna faca u razredu, najbolji učenik u ciloj školi, miljenik svih profesora... Svi me hvalili, obožavali i tili mi bit prijatelji...
Umorilo me to... Užasno me umorilo... I zato sada sidin i promatram sve to iz gotovo drugog svemira, iz nekog svog svita, potpuno udaljena od svega... Na trenutak mi bude ža... Jer živim svaki dan s tin ljudima... A tako san distancirana od njih… Je, bude prilika, bude dana, noćnih okupljanja kad san super sa nekima ili svima od njih... Al većinu... Ja sam sama u gomili... I većinu vrimena mi nije ža...
Moj pogled prelazi s jednog lica na drugo... Gotovo pa tužno prmatram njihove vesele razgovore... Na trenutak iz mog oka klizne suza... Al je niko ne vidi, svi su zaokupljeni nekim drugim ili samima sobom... Ta izdajnička suza brzo nestane u rukavu moje lijeve ruke na koju mi je naslonjena glava...
Bolje mi je da zatvorim oči, da se pretvaram da spavam, kao da sam izmorena od cjelonoćnog bančenja, a ne razmišljanja i košmarnih snova...
Al samo trenutak prije nego što zatvorim svoje oči, ugledam prijateljsko zabrinuto lice i upitan pogled usmjeren prema meni...
Tiho odmahnem glavom i nasmiješim se... Zatvorim oči i konačno mirno zaspem...

Your Personality Is

Idealist (NF)


You are a passionate, caring, and unique person.
You are good at expressing yourself and sharing your ideals.

You are the most compassionate of all types and connect with others easily.
Your heart tends to rule you. You can't make decisions without considering feelings.

You seek out other empathetic people to be friend.
Truth and authenticity matters in your friendships.

In love, you give everything you have to relationships. You fall in love easily.

At work, you crave personal expression and meaning in your career.

With others, you communicate well. You can spend all night talking with someone.

As far as your looks go, you've likely taken the time to develop your own personal style.

On weekends, you like to be with others.




16:00 | Komentari (27) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.