četvrtak, 05.10.2006.

Though no one can go back and make a brand new start my friend, anyone can start from now and make a brand new end!

Srićon da na blogu ova mudra misao ne vridi...
Dakle, na svojim blogovima ste dobili komentar od neke Absentee, neki ovakav, neki onakav i možda su neki začuđeni... Al kad su vidili dizajn, valjda im je postalo jasnije...

Posvađala sam se likom iz razreda i on je adresu mog bloga razdilija svima koji me znaju i ne znaju iz moje generacije...
Shvatila san da dosta ljudi iz razreda još uvik čita moj blog, suprotno mom mišljenju da in je prestalo bit zanimljivo...
Sestra mi je rekla nešto iz čega san skužila da i ona zna adresu i da čita...

I tako... Puno toga se zanimljivog u ova dva dana desilo u vezi mog bloga...
Zato sam i izbrisala sve postove da se ne može doć na njega ni priko tražilice...
Al svi postovi su na mom kompjuteru uredno spremljeni, a ni nisu skroz izbrisani, već stoje na mom novom accountu...
Nakon ovog posta nastavljam normalno sa svim onim o čemu san pisala i prije... Čujemo se!
Nemojte se nadat da me sve ovo obeshrabrilo! smijeh

I da, ako vas zanima šta mi nick znači - pogledajte u englesko-hrvatski rječnik! smijeh
Naslov bloga je pisma od Bon Jovija koja se nalazi sa strane u boxu, a nju mi je pustija lik s kojim sam sad...
Adresa bloga je ime jedne pisme od Metallica-e... Nije baš da mi je najdraža, al lipo se uklopilo ime...

wave

15:27 | Komentari (13) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.