utorak, 03.10.2006.

Dificult To Cure

Carrie 2:
Prof.: Tko mi može reći što je “Romeo i Julija”?
1.uč.: Romantična tragedija
2.uč: Nije tragedija jer su oni ipak bili zajedno u smrti!
Prof.: Cinizam susrećemo svaki dan, pravi romantičar je osvježenje!


Jedna od odlika romantičarskih junaka je:
---> ne znaju što žele, ali znaju što ne žele...

Čak mi je 7 dana tribalo da skužin da tako ne mogu... Mislila sam da mogu stavit sa strane svoje ideale i romantičarsku dušu, zanemarit svoje srce, al shvatila san da ne mogu ništa ni blizu... Kad sve pogazim, osjećam se prazno i ko da sebe gubim, ma koliko se živom osjećala kad sam sa njim... Al sad namjeravam vratit ako ništa bar svoje snove...

I da, opet bižin… Bižin da me ne povridi… On i ovaj svit… Ne znan, al nekako je lakše tako…
Ne, ne znači mi ništa i vjerojatno nikad ne bi ni značija u smislu ljubavi i zaljubljenosti, al ono… Nije ti opet svejedno kad si s nekim i taj netko te nakon nekog vrimena samo šutne… Shvatila sam već do sad da je bolje odma ostavit nego biti ostavljen... Puno manje boli, iako je u prvi tren oboje loše...

Želim nekog da me zauzda, da ga nikad ne poželim ostavit, da imam nekog ko će me razumit i bit mi sličan, ko će dilit moje snove i moje ciljeve, ko će znat zašto tako žarko želin pobić u neki svoj svit iz snova i da bude sa mnom u tom svitu... Ma u biti, želin nekog čija će mi prisutnost činit ovaj svit toliko lipin da više nikad neću imat ni želju ni potribu pobić u svoj...
Nekog ko će skužit zašto toliko volin prirodu i kakva san ja iznutra...
Nekog ko će skužit da je sve ovo samo oklop koji štiti meko mišićje mog srca... Oklop koji ne dopušta otrovnim strijelama unutra... Oklop koji polako postaje preslab, a ja sve nesigurnija u sebe...
---> prividna emocionalna hladnoća izvana, ali pretjerana osjetljivost iznutra...

Image and video hosting by TinyPic

---> otuđeni su od okoline, u sukobu s njome i sami sa sobom
Heh, ovo neću ni komentirat... Da, ima dana kada se osjećam ko izopćenik... A ni moje ponašanje onda ne pomaže puno... Naprotiv. A sama sa sobon se uvik svađan

---> skloni su maštanju, neprilagodljivi i nestabilni, teško se odlučuju...
Dobro, aj, nisan baš nestabilna, dapače, al ono... ostalo je pogođeno...

--->pesimisti, utočište traže u prirodi
Pesimist nisan, bar ne cilo vrime, većinon sam optimist... Kad san u dobrin danima... A priroda... ma to neću ni objašnjavat sada... Predugo bi trajalo...

Image and video hosting by TinyPic

I da.. Zadnja točka u moj teci... Demonski junak tipa Evgenij Onjegin ili junak tipa Werther!? Potisnutih osjećaja i tvrdoglava ili preosjećajna pa se prepušta mašti i sklona samouništenju?! Ma najbolje malo od oboje :)

I da, post je crven... Iz nekog čudnog razloga, ne znam ga ni ja...

18:39 | Komentari (19) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.