četvrtak, 12.01.2006.

Let me be your.............Mary Jane!!!!!

Eh, oni koji me redovito čitaju, vidili su da je prošli post malo odskaka od prijašnjih… E pa, i ovaj će (vidin da ona sentimentalne gluposti ne kupe dovoljno komentara :-p)! Ma, bolje pisat o svemu i svačem nego o onim mojim glupostima... Osim toga, nisan vidila a-mana već sad 3 tjedna, tako da ni nemam baš o čemu pisat, osim ako ne želite čitat o knjigama koje ja čitam ili o kavicama s nekim tamo ljudima, mislim, mojim prijateljima, al nema se tu šta uzbudljivog pričat, možda je jedino zanimljiva činjenica da su to sve moji prijatelji iz bivšeg razreda, ljudi iz mog Grada, ili neki prijatelji iz Splita, ali non of them ima ikakve veze s mojim sadašnjim razredom… Ali o tome ću sa svojim psihijatrom (ovo je, ka, šala :-p), ili da pričam o nekim glupim izlascima koji mi apsolutno ne znače i na kojima se pravim da se zabavljam…?! Al ostavimo to, evo šta je tema ovog posta: moja prija iz razreda, Punkerica mi spržila cd sa točno 264 pisme Ramonesa ovo lito… Mislim, prošlo…Hmmm… Još ih nisan sve poslušala, ko će ih tolko… Al moran priznat, jedna pisma me se tolko dojmila. Evo lyricsi:

Spiderman, Spiderman
Does whatever a spider can
Spins a web any size
Catches thieves just like flies
Look out, here comes the Spiderman

Is he strong? Listen Bud
He's got radioactive blood
Can he swing from a thread?
Take a look overhead
Hey, there! There goes the Spiderman

In the chills of the night
At the scene of a crime
Like a streak of light
He arrives just in time

Spiderman, Spiderman
Friendly neighborhood, Spiderman
Wealth and fame, he's ignored
Action is his reward
Look out, here comes the Spiderman

In the chills of the night
At the scene of a crime
Like a streak of light
He arrives just in time

Spiderman, Spiderman
Friendly neighborhood, Spiderman
Wealth and fame, he's ignored
Action is his reward
To him, life's a great big bang up
Whenever there's a hang up
You'll find the Spiderman!

I sad se vi čudite zašto mi je pisma zakon, kad imaju gomilu boljih i poznatijih pisama!? E ljudi moji, ovih tjedana otkad nema škole samo jednu stvar ne propuštan, ma di bila, nać ću tv i to pogledat, a to je SPIDERMAN u 15.05 na HTV1 ili repriza ujutro u 10.30 ako prispavan onog popodne ka danas (ali ne brinite, vratin se u 11 nazad u krevet)! I sad vi blido gledate… E pa gledajte i dalje… Sinoć san pogledala i prvi dio filma (danas ili sutra planiran i drugi!) na DivX-u…
E ljudi, koliko god obožavan crtić, toliko mi je i film bija super… Ne znan zašto, ubijte me, u taj se crtić tolko uživin da nema te stvari (ili osobe) koja bi me odlipila od ekrana. Ža mi je šta traje tek 20 min, pa ako ih neko ima sve na kazeti...
A film… Bilo mi je koma kad san čula kako je neki lik piva nešto u podzemnoj i onda upadne stih od Ramonesa, točno ta melodija i riči: «Look out! Here comes the Spiderman!» Ili kad on kaže Mary Jane na jednon krovu kad je spasi: «Your friendly neighborhood, Spiderman!» Baza!!!! Bar meni, anyway…
I onda na kraju filma kad on razmišlja pa kaže: «No matter what I do, no matter how hard I try, the ones I love will always be the ones who pay.» Ali onda, on, Spiderman the Mighty zaključuje: «With great power comes great responsability. This is my gift, my curse!» I skužajte ako san štakod krivo napisala…
Nazovite me diteton, nazovite me budalon, briga me, ja obožavan Spidermana!!! Dobro, i Superman i Batman su zakon, al Spiderman… Heeej, ljudi, on je junačina… Ima čovik i karakter, super mi je kako je na početku bija mali štreberko kojeg su svi zezali i ignorirali… A onda je posta faca… E da bar ovde ima koji radioaktivni paučić… I kad smo kod paukova, pročitala san na jednon blogu među zanimljivostima da tijekom života u snu progutamo 70 insekata i 10 pauka!!!! Fuuuuj! Ljudi, držite usta zatvorena odsad i spavajte duboko pod pokrivačem…!!! I da se vratim na temu (uff, u zadnje vrime kod mene same digresije): ima i predobar kostim, nije pederast kad Supermanov, ni premračan sa ušesima ka Batmanov… mmmmmmm, da bar ovde ima koji takav… I još kad mu se ocrtavaju listovi kad negdi čučne……. aaaaaaaaaaaa………
SPIDEY, BE MY NEIGHBOUR!!!!!!!!!!!

17:55 | Komentari (27) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.