ponedjeljak, 09.01.2006.

My town’s wakin’ up and I wanna take part!!!!!!!

Evo, taman san čitala članak i komentare kod jednog poštovanog Spliće punkera, a već mi se dosadilo jadat i pisat o tin glupostima, pa evo osvrta na to…
Čovik tvrdi da je alternativna scena u Splitu mrtva… A s njim se slažu i njegove poštovane kolege… Ljudi, nemojte me krivo skužit, iman 16 godina, ne živin u Splitu nego u jednom Gradu u blizini… I ne “furam” se na neku alternativu... Mislim, slušam je, ali imam svoju vlastitu filozofiju, ne priklanjan se lako tuđin mišljenjima i tuđin stavovima, guram svoje, nit se oblačim tako, osim ako me neki film ne pukne… Isto tako imam prijatelja šminkera, normalnih ljudi, ali i alternativaca, koji su to na ovaj ili onaj način… I većina nešto i radi, ne sidi na zidiću i samo loče… Ljudi imaju svoje bendove, furaju svoj stil, rade nešto… Isto tako u Splitu ima gomila bendova…
Priznajen, tolko i ne pratin tu scenu, ali neka su imena došla do mene (ima ih još za koje nisan sigurna jesu li 100% iz ST), a neke je spomenija i kolega blogger Punker, pa ih samo kopiran: Justinsovi Johnsonovci, STress, Đubrivo, Quick Brown Fox, Edip Mamú, Pas Maters, Infusion, Empty Walets, Mentalni Otpad, Belpace Noise, spk, Frakcija, Djeca... A da ne spominjen Leut Magnetik i The Beat Fleet (T.B.F.) koji su uspili i objavit svoje albume, tbf njih tri.. I sad ćete vi meni reć da Mlađo, Saša, Luka, Nike, Ogi i Jan nisu ništa napravili, da se ne trude, da ne promoviraju 'their cause'?! Da niko od ovih momaka i cura nije ništa napravija (o da, ima među tin mladin ljudima i cura!!) bez obzira koliko in je godina, od 16 do 40?!
Ne znan, meni se stanje ne čini tako crno… I ne mislin da se svi oni koji se viđaju po Splitu samo prave alternativci… Čisto sumnjam da je lik kojeg san vidila na Novu koji je priša priko Rive u nekin uskin kariranim hlačama sa ogromnim lancima i izbrijanon glavon ili onaj na Općini sa irokezon folirant?! Al i da se samo prave, pa zar van to ne bi tribalo laskat?! To ipak znači da su alternativci cool?! Da su in uzror, da in se sviđa ta filozofija, da žele i oni minjat svit, samo možda ne znaju kako? I to u vezi anarhije… Zašto mislite da niko osim vas ne zna šta je to? I da se nikom drugom to ne sviđa? Kaos, bezvlađe, sloboda… Ne tribaš bit punker da bi stremija tome, pogotov kad si teenager i buntovnik bez/sa razlogom, i ne želiš bit ka drugi (bar neki, aj)…
I samo mi nije jasna teza da se punkera triba bojat, a to je isto izjavljeno od jednog punkera??? Priznajen, ljudi su se čak i pripali te dvojice, meni su likovi samo bili zanimljivi… I jadno je šta su ih se ljudi pripali, pa to je samo normalan lik ka i svi drugi samo šta se drukčije oblači i ima drukčije stavove… Šta se niko ne pripadne cura koje polugole šetaju po Rivi? Ili onih šupljoglavih idiota i idiotkinja?! Mene je više straj njih, iskreno…

I e da, nemojte mislit da san sama izmislila naslov, to je stih upravo od jednog od onih ST bendova! A valjda oni znaju šta in se događa sa scenon? I iskreno, čak je i mene naveja na dizanje sa zidića, sad samo triba smislit šta dalje…

20:35 | Komentari (33) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.