ponedjeljak, 02.01.2006.

New post

Mislila san pisat o dočeku nove godine, o staroj, o gomili toga, ko mi je čestita, ko nije, ko mi je diga živce, kakvo je bilo društvo.. Al neću, ne da mi se… Niko to ne želi čitat, a ja stvarno ne želin s tin pilat…Al eto, zato, upravo slušan muziku na compu, i to onu listu koju san nazvala “sad”… I taman je pisma od Tine Turner ‘What’s love got to do with it?’ Mrzin tu pismu isto koliko mrzin i njegov razoružavajuć osmijeh i blagi pogled… I čestitala sam mu Novu, a on nije odgovorija…

You must understand
though the touch of your hand
makes my pulse react…
… It may seem to you
that I'm acting confused
when you're close to me…
… I've been thinking 'bout my own protection
it scares me to feel this way…
… What's love got to do, got to do with it
Who needs a heart when a heart can be broken?!?!?!!

Osjećan se općenito jadno ovih dana, pogotovo ako pada kiša… I onda još slušan ove glupe, depresivne pisme, sad je na tapetu od Bon Jovija ‘Love hurts’. E, tu obožavan, i predobro sve lipo kaže:

Love hurts, love scars, love wounds
And marks, any heart
Not tough or strong enough
To take a lot of pain, take a lot of pain
Love is like a cloud
Holds a lot of rain
Love hurts......ooh, ooh love hurts
I'm young, I know, but even so
I know a thing or two
And I learned from you
I really learned a lot, really learned a lot
Love is like a flame
It burns you when it's hot
Love hurts......ooh, ooh love hurts
Some fools think of happiness
Blissfulness, togetherness
Some fools fool themselves I guess
They're not foolin' me
I know it isn't true, I know it isn't true
Love is just a lie
Made to make you blue
Love hurts......ooh, ooh love hurts
ooh, ooh love hurts

A jebiga, nisan ja kriva, osjećan se preglupo, prejadno nakon svega šta se prošle godine izdogađalo, nisan još ni pribolila onog lika, Prvog, a evo već sranja s drugin… Life’s not fair at all… Ma, sama san kriva, hvala Bogu, šta si to dopuštan… Evo sad Gunsi sa ‘Don’t cry’… Aj neću vas gnjavit s tekston te, ionako je sa strane… A jebiga, ta me ne tješi ni ne rastužuje, samo mi se spava od nje… :-) Ma, ne brinite se, bit ću ok za koji tjedan kad počne škola, kad više neću imat vrimena za razmišljanje (LOL), a onda ću se valjda prestat i samosažalijevat…aj, čujemo se… Valjda… Al već san tolko postala ovisna o ovom blogu pa će to ipak vjerojatno bit brzo, a ionako neman šta radit... Ciao…

18:27 | Komentari (21) | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.