F OO T L OO S E

ponedjeljak, 12.02.2007.

Oću plesat!

Sinoć smo Silke i ja pohodile Salsa groove night ( ili kak se već zove to događanje?!) u Lake-u. Predobro!! Ekipa pleše fantastično, milina ih je gledati. Ja sam se malo gibala sa strane, frend mi je pokazao par koraka. Ali ja se najbolje gibam po svom. I zamislim si sliku... plaža, sumrak, bose noge, koktel i uživanje u ritmu muzike.... Silke se složila da je slika jako dobro zamišljena. I naravno, na gornjem dijelu badića zakačen bedž "I LOVE MY FUCKIN' JOB" . To nam je prošli tjedan kupila u Profilu, svakoj po jedan. Moj stoji doma, a njen na polu- vidljivom mjestu na poslu. Samo nek joj direktor to ne vidi, inače... SHOW PROGRAM i jezikova juhica!
Prošli tjedan naletila na Grgu ( njemu su posvećeni neki postovi) pokraj svoje zgrade! Ja iz tramvaja, netko trubi iz auta na Horvaćanskoj- Grga! Od svih ljudi baš on- USED TO BE "THE ONE"!!! On stane, ja uletim, odemo na benzinsku, i kao Idemo sad na kavu, ne?! E nemože, ne, ne.... Imala sam dogovor za kasnije tako da sam mu predložila kratku kavu. Nije pristao, rekao je da ne želi samnom piti nikakvu brzu kavu, nego duuuuguuu. Moš mislit. Pričali smo još malo u autu pred zgradom, prije nego što ću izaći me samoinicijativno zagrlio. O bože, čudan li je ponekad. Taj čovjek nikad nema vremena, puno putuje....život mu je trenutno takav. No kad se već tako potrefilo ( jer izgleda da se mi možemo vidjeti samo ako nam se POTREFI!!) dobro je da se potrefilo u trenutku kad JA NISAM imala vremena. Dosta sam ga čekala.... Imao je šansu. U subotu mi je frend rekao jednu dobru stvar- STVARI SE RIJEŠAVAJU SADA! Nema previše analiziranja i ŠTO BI BILO KAD BI BILO.
ŽIVIO GOVORNIK!

12.02.2007. u 21:03 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

It's way too complicated to explain......

" You have to have a little faith,
not everyone you love is going
to leave you.... "



Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it


I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand

You are..
So Beautiful