< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr

kocka,kocketina...KOCKICA!

bLoGerI zA PrEpOrUčIt:

Evo opet par my prsnl fejvorita,al bez pričica. o tom u neko bolje vrijeme (iliti nakon ispita!;):

srećica

mala_chi

DsK

catcher-kojeg-nema :D

bobelline

pecorita

frifol

miš_iza_frižidera;)

lepa_gux:)

cigo

gazda 777


;)))

ako me baš moraš gnjavit....

icq: 241-175-389
mail: no.1_shanu@yahoo.com
msn: shanu_zg@hotmail.com








Number of online users in last 3 minutes












ŠTO TE VIŠE GLEDAM
TO TE VIŠE NIKOM NE DAM



stani malo, pogledaj me ti
u mojim zjenama ćeš sebe vidjeti
to nije odraz to je istina
to je ljubav što nas sebi uzima

uvijek sam bio samom sebi dovoljan
a tek sad vidim da pola bio sam
taj drugi dio donjela si ti,
i sad se ne mogu od tebe djeliti

I SVE JA IMAM SAMO KADA TI SI TU
A KAD TE NEMA SAMO TI MI OSTAJEŠ
I SEBE PITAM DALI SADA SAM U SNU,
IL TEK SE BUDIM SAD PO PRVI PUT
IL MOŽDA LUDIM,
JER ŠTO TE VIŠE GLEDAM TO TE VIŠE NIKOM NE DAM JA

tvoja ljepota što s neba dodir je
iz mene gura sile dosad skrivene
i dok te ljubim topim se u bunilu,
na moje usne čudne riječi naviru

moje tijelo tek uz tvoje osjećam,
moja jutra tek uz tvoja nose dan,
u mome osmjehu čuješ i svoj glas,
i cijeli svijet tu je samo radi nas


bogo car, daleka rula....!cerek


puls, kisik, kruh, voda i :
MOJ ĐAXER-6 godina ljubavi, podrške, razumijevanja...
neću ju omalovažavat i reć da je prijateljica-tu početnu fazu smo odavno prošle;
Sestra, Ljubav, Savršenstvo. Moje. samo moje.
ne dam, nađite si svoju!:P

LIBRA- dobrota u najljepšem obliku, nježnost u svoj svojoj veličini. što znači, lijepa je i visoka!:D suosjećajni moj mali mačić, neću onih 9 mačaketina sa idiotnim imenima, ljube,oću samo tebe!cerek

SREĆICA-neki ju tu znaju kao blogericu, a neki ko srećicu i stvarnom životu; natural blonde, natural i pametna, uvijek spremna za provode i izlaske, starija seka bez koje ne bi ni ja (čaksmijeh) ušla u neke klubove!

XAVIER NAIDOO- da bi riječi rekla... 7-godišnja zatelebanost, tu sam vječna tinejdžerica u nick carter fazi.

ŠIROKI BRIJEG- nimalo površna ili samo verbalno odglumljena ljubav. duboko u srcu, volim te ljude i moj Grad.

PAKOŠTANE- my heaven on earth, s bonusom poput prekrasnih pametnih cura poput Ive i Veronike, i all time prisutnim uspomenama

KAVA- minimalno 5 puta dnevno, deklarirani ovisnik.

i najbitnije...
MIŠKO- moje malo balavo, predadolescentno govance. bez svega mogu, bez njega ne. jedina osoba o kojoj ovisi i moj život. sinkronizirano disanje i sve ostale životne funkcije.


A ZALJUBLJUJEM SE U:
Dotura I Šinjorinu- ginekolog i milo dijete, indrizij i pimp, šinjorina i deflorator,my two bitches; fala libri što me upoznala s dvije najveće legende. i zgodni su. i pametni. nadasve duhoviti i iskreni: tako ih je lako obožavat. ajde, doture, još jednom :"mArrrriiaaaa....marrria!!!" ipak je nemo najlepša riba u komšiluku!:D

utorak, 23.01.2007.

ŠTAFETA

kao i obično, kasnim.
al eto, da i ovo nabrazaka napišem (jer upravo lupam glavom po tastaturi, pišem seminar upravo), pošto me ona malena, preslatka, pametna, turbomegaultra cool DsK uvalila.
zlo i naopako.
pih, šta ti je žensko. :-Pno

1) luda sam za losionima za tijelo. ne samo losionima, već i kremama, kremicama, kremetinama, maslacima i inim pizdarijama za trackanje svih 177 cm u punom sjaju i fleširanju ogledala nakon svakog tuširanja, bar 2 puta dnevno. imam cijelu kolekciju, svih mirisa i tekstura, sa svih strana svijeta. i planiram ju još povećati. pa´š vidit onda drpanja....!smijeh

2) volim mrave. zapravo,samo jednog. i uvijek imam jednog za kućnog ljubimca i uvijek se zove miljenko. i ima svoju kućicu, i hranu, i svaki dan mi šeće po ruci. što je zapravo prilično čudno, jer volim jednog mrava. čim su npr. 2 u šetačkim pohodima po mojoj nastranoj ručici, samo ih stresem na pod. onda ih ne volim. al mi je miljenko (billo koji, ne cjepidlačite :-P) najdraži.

3) otkad znam za sebe, luda sam za Polijem. i mogla bi živjeti na njemu, ali ne želim; prevelika je paranoja da bi ga se zasitila,ili da bi mi,nedajbože, prisjeo.lud
iako, ni poli nije ono što je nekad bio.
ja bi da vrate onaj ou sou spešl gmo, makar i pod cijenu dlakavih prsa ili treće sise.
hm, ovo zadnje i ne bi bilo tako loše. ne bi nitko ni skužio manjak na prve dvije. mda.

4)jedina stvar koja me već godinama može smirit i koja mi nikad ne može prisjest je kuhanje. obožavam kuhati. u bilo koje doba dana ili noći, bilo što. samo je bitno da imam u pozadini neku dobru glazbu.

5) već sam dala imena svojoj djeci. u glavi, af kors. smijeh


ako već pišem, neću stat na 5 stvari.
kad je bal,nek je jebal, ili kako to već ide.

6) bojim se boli.
najgluplje u svemu tome što plačem, vrištim, kumim i proklinjem na depilaciju voskom, dok me tetoviranje nije ništa bolilo. a bilo je na poprilično bolnom mjestu.

7) klaustrofobična sam, i to poprilično. ako me netko i natjera u lift, počinjem brojati do deset, pričati nebuloze, hiperventilirati i na najmanji zastoj ili trzaj,i grliti neznance, rodbinu i sve one prokletnike koji su me natjerali da uđem u lift. pa sam znala pješačit do frendice na 14.kat.
u wc-ima se nikad ne zaključavam, pogotovo ne negdje vani. zapravo nigdje.
i radije pješačim do 9.kata...pih, a ti mi nisi vjerovao! :-P :-P no
smijeh

8)kad sam najnježnija, i najotvorenija s nekim, pričam u muškom rodu.

9) mrzim bombone. bilo kakve. al onako,BAŠ.
mrzim ih.

10) slaba sam na cerekxaviera naidooa.cerek ljubav moja....cerekcerekcerek
a jedini celebrity u kategoriji mojih mokrih snova je davor radolfi :
a)tko to spomene, osobno ću mu se krvi napit i kosti mu polomit
b) dal on uopće spada u kategoriju celebrityja?!?!rolleyes

11) najviše vjerujem starijem bratu. moj brat je pametan. i sposoban.
moj brat će daaaleko dogurat u životu, i to sam.
moj brat je jači od tvog. smijehsmijehsmijeh

12) ljudi se najviše naživciraju kad im puštam neku glazbu ili maltram s tekstom neke pjesme. a poanta je u tome da samo oni koji me najbolje znaju, znaju da uvijek, ali UVIJEK pjesme koje u tom trenu slušam odražavaju moje raspoloženje, i tekstovi uvijek odgovaraju mome raspoloženj/razmišljanju/onome što želim nekom reći i sl.

13) udat ću se za muškarca koji će mi otpjevati onu "moju" pjesmu od Divljih jagoda, a da mu ja to nikad ne kažem. zasad je to jedino Đaxer znala napravit. u Grčkoj. pred hrpetinom turista.cereksmijehsmijeh



- 20:33 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.