Dizajn by: RIHANNAFAN13.BLOG.HR Shakira na naslovnici "Rolling Stone" časopisa - Shakira, no hay nadie como tu - Blog.hr

Shakira na naslovnici "Rolling Stone" časopisa

Image and video hosting by TinyPic

Kad je Shakira izdala sing "Hips Don't Lie", večina slušatelja nije znala da je izraz nastao priličnim ponavljanjem u studiju. "Rekla bih , 'Hej, vidiš li mi kukove kako se pomiču?", izjavila je Shakira objašnjavajući kako testira moguće nove pjesme. "Ne? Nešto nije u redu. Moji kukovi ne lažu."

Image and video hosting by TinyPic

Shakirini najseksipilniji pokreti: od trbušnog plesa s Beyoncé do zavijanja u kavezu.

Poznati kukovi tridesetdvogodišnje pjevačice u prošlosti su joj donijeli mnogo uspjeha. Prodala je 50 milijuna primjeraka širom svijeta i zaradila preko $100 miljuna. Dok se priprema izdati treći engleski album "She Wolf", kolumbijska pjevačica nalazi se na raskrižju.

Image and video hosting by TinyPic

U novom broju časopisa "Rolling Stone" Shakira je Vanessi Grigoriadis govorila o pritisku kojeg osjeća u vezi postajanja prava zvijezda u SAD-u. Tako može uskoro zadovoljiti "psihički poziv" : "Moje tijelo me traži trudnoću," izjavila je, otkrivajući kako bi dijete moglo doći nakon "She Wolf" faze.

Image and video hosting by TinyPic

Kako bi saznali više o tom cilju, Shakira je otišla u studio i ekipi "Rolling Stone" dala bliži prikaz njezinog kava - gorivo zasjedanja u Bahamas’ Compass Point studijima koje je odabrala zbog rock & roll prethodnika.

Image and video hosting by TinyPic

"Veliki sam fan Boba Marleya, The Cure i AC/DC grupe i kad sam čula o ovom legendarnom studiju gdje su svi oni snimali, morala sam biti ovdje", objasnila je. Shakira je odradila photoshoot za RS naslovnicu. Ovdje pogledajte ekskluzivni video sa snimanja u ulicama New Yorka.

Image and video hosting by TinyPic

Čak i detaljno isplaniran album "She Wolf" može joj donijeti uspjeh. Saznajte zašto je datum izlaska albuma bio pomaknut, kako je surađivala s Lil Wayne za novu pjesmu "Give It Up To Me", čiji je producent Timbaland, zašto se odbila udati za svog zaručnika s kojim je u vezi 9 godina te još mnogo toga u najnovijoj priči s naslovnice.

Image and video hosting by TinyPic

- 17:52 - Komentari (4) - Print - #