srijeda, 30.11.2005.

SEO: Lista mitova

">

Na netu možete naći razne "patke" za optimizaciju vaših stranica. Listu najdražih pripremili su forumaši Cre8asite-a.

Evo nekih od njih (by bragadocchio):

1. SEO copywriting means writing strong copy, then inserting keywords within the copy a number of times.

2. keyword density is important, and you don't want too much or too little.

3. You should place content above menus to have it "crawled first"

4. Meta tags are the key to high rankings

5. The revisit meta tag can tell search engines to come back on a regular basis

6. is important

7. The more links the better

8. Pagerank is dead

9. There is a duplicate content penalty

10. There is a certain percentage of duplication that you can get away with before your page will be filtered in the results

11. There is a sandbox

12. There are thousands of search engines to submit your site to

13. You need to submit your site to the major search engines.

14. Resubmitting sites to search engines helps your site get crawled more frequently

15. Appearing in DMOZ is essential to high rankings

16. High rankings are the aim of SEO

17. Optimizing for specific keyword phrases is the goal of SEO

18. You shouldn't optimize a site for terms that are too broad or too narrow.

19. Once you've achieved a top ranking with a page, you should adopt a hand's off approach to that page.

20. Hidden links or text in a page can get your page ranked higher.

21. Software, which compares your use of keyword phrases in titles, headlines, meta tags, etc., with pages that rank highly for those terms can help you rank highly for those phrases.

22. Participating in pay-per-click or paid impression programs on the search engines can help or harm your search rankings.

23. Search engines don't index dynamic sites

- 08:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 25.11.2005.

Google: Click-to-Call

">

Dosta vam je tipičnih web oglašavanja?

Google od sada nudi Click-to-Call uslugu. Trenutno je testna faza, a ne govori se o nikakvim ograničenjima na SAD.

Kako usluga radi?
Na mjestu oglasa kliknete na ikonu telefona. Upišete broj telefona i kliknete na besplatno spajanje. Zazvoni vam telefon - Google zove. U tom trenu zazvoni i drugoj strani i spojeni ste s oglašivačem.

Google skriva vaš broj i blokira da ga oglašivač ne vidi. Vrlo često se briše i iz Google-ove baze.
Vama se ništa ne naplaćuje, osim što postoji mogućnost u slučaju da razgovarate na mobitel u avionu.
Za detalje o privatnosti vidite: Privacy Notice.

- 08:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 24.11.2005.

Izgradnja linkova je mrtva

">

Nakon novih update-a, prašina se smiruje, a Google i Yahoo rade grafičke analize za traženje manipulatora linkova.
Vrijeme je da ljudi promisle o novim načinima "hvatanja" linkova, kako ne bi ostali isfiltrirani i izgurani sa SERP-a (Search Engine Rank Position - pozicija na tražilici). Izgleda da je prošlo vrijeme farmi linkova i direktorija (koji su masovno nestali s dosadašnjih pozicija).

Stare SEO taktike traženje "add url" stranica također ne vrijede, jer značenje svega toga pa i uzajamnih linkova palo je u vodu.

Ukoliko imate stranice s puno takvih linkova, možda imate sreće pa niste značajno pali na ljestvici. Razlog tih povremenih iznmiki može biti povjerenje sagrađeno na dosadašnjim trusted linkovima ili ako već duži period posjedujete neku domenu.

I što vam preostaje za dobivanje povjerenja, pozicije i kvalitetnih linkova koji nešto vrijede?
Pišite samo kvalitetan sadržaj i time dobivate prirodne preporuke/linkove i potrudite se da vaš link završi na dobrim site-ovima. Što ponekad i nije dosta - ali oni nisu tu da promoviraju vaše stranice.

- 23:13 - Komentari (5) - Isprintaj - #

srijeda, 23.11.2005.

Statistike pretraga - udio po tražilicama

">

Nielsen / NetRatings dostavio je statistike za SearchEngineWatch.com za srpanj ove godine.

U srpnju je bilo više od 4.5 milijardi pretraga. Google ima što je i za očekivati najveći udio svih pretraga - čak 46,2%. Slijedi ga Yahoo! sa 22,5%, a potom MSN sa 12,6%. Raspodjela se odnosi na SAD.

Kako se mijenja trend u posljednjih 7 mjeseci, kao i ostale detalje i grafove, možete vidjeti na originalnom članku:
Nielsen NetRatings Search Engine Ratings

- 22:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 19.11.2005.

Predstavnici Google-a u Zagrebu

">

Očito je da i naša zemlja zna što je Google. Drugim riječima Google je počeo zarađivati dovoljno u našoj zemlji da bi čak poslao svoje predstavnike na nekoliko sastanaka i predstavio svoje nove usluge.

Prezentacija je započela u povijesnom tonu, odnosno govori o još jednoj klasičnoj priči iz Silikonske doline. Larry Page i Sergey Brin započeli su s idejom u garaži naravno. Prvi data centar bio je stol s nekoliko servera na njemu i ispod. Danas imaju data centre po cijelom svijetu. U početku su imali problema s realizacijom ideje zbog nedostatka početnog kapitala. Njihovu ideju je prepoznao Andy Bechtolsheim, jedan od osnivača Sun Microsystems-a i za pokretanje projekta im je napisao ček kojeg nisu mogli unovčiti, jer je bio naslovljen na Google Inc., kompaniju koja tada još nije bila osnovana.

Kako je Larry bio više programerski nastrojen, beta verzija Google-a bila je dizajnerski jako jednostavna. Tako nastoje da ostane i danas, vrlo jednostavni po pitanju dizajna.

Predstavnik Google-a nastavio je s pričom o načinu pretraživanja stranica. Rekao je da i skupina lingvista pomaže u razumijevanju hrvatskog jezika, te da se žele približiti ljudima na njihovom jeziku. Kako Google ide globalno, tako rade puno na osposobljavanju na hrvatski. Uz to je kolegica postavila zanimljivo pitanje: "Nemate madžarsku domenu, što sad?" Odgovor predstavnika: "Sretnik je onaj koji ju ima. Morat ćemo poslati naše odvjetnike da to srede."

Najisplatljivije tržište e-commerce-a u Hrvatskoj je dakako turizam, a jedno je od vrlo isplatljivih u svijetu. Spomenuta je činjenica kako samo u Njemačkoj danas ima oko 12 milijuna pretraga DNEVNO u tom smjeru. Činjenica je također da najveći postotak posjeta koji se pretvori u prodaju usluge također pripada tom području.

Kako bi ponuđači usluga mogli shvatiti zašto se neki posjetitelji vraćaju, a neki ne, te koji je uopće profil njihovih posjetitelja, veliki G je ponudio već spomenutu uslugu Google Analytics. Da li kao vlasnik kompanije želite otkriti jedan oblik Vaše privatnosti, a to je da svaki posjet na kojem ste zaradili otkrijte Google-u ili Vam je bitnija statistika koju Vam Google nudi, to je na Vama.

Koliko god posjeta imali, nikad nije dosta. Ponekad organski rezultati pretrage (prirodno pojavljivanje na vrhu rezultata tražilice uvijek je bitno) nisu dovoljni, stoga mnoge tvrtke koriste Google-ov AdWords. Iz Google-a kažu kako imaju najveću mrežu partnera za reklame. Postoje dva tipa pojavljivanja oglasa: automatski kad odgovaraju sadržaju i kada klijenti kažu da njihova kampanja odgovara tom i tom području (dakle prema ciljanim stranicama). Primjer drugoga bi bilo postavljanje ponude za golf na bankarskim/menadžerskim stranicama. Za prvo je postavljeno pitanje: "Koliko vremena treba proći ako se tada i tada objavi relevantan članak u Internet novinama koje pokrivaju sva opća područja? Da li dugo treba da crawleri uopće naiđu na relevantnost sadržaja i koliko treba da se prikaže članak?" Odgovor predstavnika je bio: "Sve je to nepredvidljivo. Ovisi o tome kad se stranica indeksira. Težimo da se približimo tome da to bude u istom trenutku. Budimo realni, sada je to nemoguće."
Što se tiče borbe protiv web spam-a i na tom području se konstantno radi. O tome govori i posljednjih nekoliko update Jaggera. Anegdota: Srijedom Google-ovi tehničari oblače crne majice i govore: "Again anti-spam day".
Ali u krajnjoj liniji, na neki način su sve stranice spamerske – jer sve žele biti na 1. mjestu. Tako da sretno vam svima indeksiranje stranica i neka vam crawleri obave dobar posao. Ili kako bi oni interno rekli: «Google's dance».

- 15:34 - Komentari (8) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.11.2005.

PubCon 10 - Las Vegas

"> PubCon

Jubilarna 10. konferencija PubCon, koja se održava u Las Vegasu okupila je mnoge znalce iz search i marketing svijeta.
Koliko je konferencija ozbiljna govori i činjenica da su glavni sponzori InfoSearch Media, Google i Yahoo!.

Biografije predavača možete vidjeti ovdje: Conference Speaker Biographies - PubCon.

Među njima izdvojio bih Matt Cuttsa koji je na konferenciji potvrdio tezu da Google prepoznaje reciprical i 3-way linking strategije, kao i kupljene linkove.
Druga teza koju je potvrdio da su zaposlenici ručno prošli kroz svaki Jagger spam report i ručno maknuli mnoge spam stranice.
Jagger update očito je donijeo mnoge promjene u algoritmu.
Neuvjerljivo je rekao da se rank stranica ne mijenja i ne može ručno mijenjati, ali da se može ručno kazniti ili maknuti.
Njegova konstantacija je i da G neće samo tako lako otkriti 3-way linkove.

Jeremy Zawodny je govorio o blogging-u kao sredstvu zabave i zarade, kao i o feed-ovima i website syndication-u.

Više informacija o već skoro gotovoj konferenciji:
http://www.pubcon.com/
Organizator konferencije je WebmasterWorld

- 23:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 16.11.2005.

View bids - Overture

"> Overture Bid Tool

Zanima vas koliko konkurencija plaća za određeni keyword na Overture-u?

Najviše plaćene ključne riječi možete vidjeti na Overture Bid Tool-u.

Prema nekim iskustvima Overture-ove cijene reklama su slične Google-ovom AdWords-u.
Pa zašto onda platiti više za pojedinu frazu, ako to nije potrebno?

- 08:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 15.11.2005.

Besplatne statistike

"> Google Analytics

Nakon kupnje jedne od najpoznatijih kompanija u području serverskih statistika -Urchin-a, Googlek je preimenovao naziv usluge (dosadašnji Urchin Google Analytics), te nazvao ga: Google analytics.

Ova besplatna usluga (za sada nema spekulacija o naplati) dostupna je svima koji imaju ili otvore Google account.

Google nudi 4 "Goal" stranice koje možete postaviti kao ciljne korisničke stranice (čija putanja npr. može biti na neku od online ponuda).
Koliko ima posjeta saznat ćete 12h nakon što aktivirate account i ubacite određeni kôd.

Ovom uslugom također možete pratiti AdWords program.

Link:
http://www.google.com/analytics/

- 00:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #