Slazem se s ovime zadnjim. Samo sadrzaj, sadrzaj i sadrzaj!
28.11.2005. (08:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bruno
Linkovi nisu mrtvi, također niti recipročni, niti će ikad biti jer je bit interneta povezanost.
Također što su ti grafičke analize kod tražilica?
Vrijeme link farmi je prošlo odavno, vrijeme loših direktorija od Jaggera, ali to ne znači da linkovi iz direktorija ne vrijede uopće već imaju samo manju vrijednost.
"Stare SEO taktike traženje "add url" stranica također ne vrijede, jer značenje svega toga pa i uzajamnih linkova palo je u vodu. "
To je nažalost glupo izjaviti, sorry :) Zbog čega ne? Pa Google ima Add url :) Riječ je opet o Trust Ranku.
Nemoguće je zaključivati stvari na koji način ih ti zaključuješ, ne postoji crno i bijelo, neke stranica sa visokim rejtingom koje su koristile recipročne linkove za podizanje rejtinga još su uvijek u vrhu, neke stranice koje svoj rejting postižu gradnjom linkova putem direktorija još uvijek imaju svoje pozicije, naime ne radi se o "ovo ne funkcionira, ovo sad funkcionira" toga nema u optimizaciji, također temelj optimizacije je uvijek bio sadržaj i uvijek će bit, no ako će se optimizacija temeljit uvijek na tome izgubit ćeš dosta vremena da dođeš u vrh.
Ne postoji crno i bijelo još jednom, sve još uvijek funkcionira, samo treba znati u kojoj mjeri.
02.01.2006. (20:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Maja
Fanovi Jacoba Nielsena, vidim... ;)
09.01.2006. (10:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Linkovi nisu mrtvi u doslovnom smislu riječi niti će ikada biti, slažem se. No nakon raznih Jaggera njihova je vrijednost dosta pala. Linkovi koji su „trusted“ i dalje imaju vrijednosti (i više su no poželjni), ali oni koji nisu mogu donijeti ili negativan ili nula učinak. Bolje je imati 20-30 relevantnih trusted linkova, nego kolekciju od par tisuća nebitnih. Neke stvari sam nedovoljno opisao zbog nedostatka vremena, pa je ispalo crno-bijelo:)
Što se linkova tiče treba samo paziti koje se stavlja. U SEO-u je uvijek najbitniji sadržaj i da se prilikom optimizacije ne naruši preglednost. Stranice su za korisnike, a ne za robote.
10.01.2006. (21:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Roberto
Slazem se s ovime zadnjim. Samo sadrzaj, sadrzaj i sadrzaj!
28.11.2005. (08:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bruno
Linkovi nisu mrtvi, također niti recipročni, niti će ikad biti jer je bit interneta povezanost. Također što su ti grafičke analize kod tražilica? Vrijeme link farmi je prošlo odavno, vrijeme loših direktorija od Jaggera, ali to ne znači da linkovi iz direktorija ne vrijede uopće već imaju samo manju vrijednost. "Stare SEO taktike traženje "add url" stranica također ne vrijede, jer značenje svega toga pa i uzajamnih linkova palo je u vodu. " To je nažalost glupo izjaviti, sorry :) Zbog čega ne? Pa Google ima Add url :) Riječ je opet o Trust Ranku. Nemoguće je zaključivati stvari na koji način ih ti zaključuješ, ne postoji crno i bijelo, neke stranica sa visokim rejtingom koje su koristile recipročne linkove za podizanje rejtinga još su uvijek u vrhu, neke stranice koje svoj rejting postižu gradnjom linkova putem direktorija još uvijek imaju svoje pozicije, naime ne radi se o "ovo ne funkcionira, ovo sad funkcionira" toga nema u optimizaciji, također temelj optimizacije je uvijek bio sadržaj i uvijek će bit, no ako će se optimizacija temeljit uvijek na tome izgubit ćeš dosta vremena da dođeš u vrh. Ne postoji crno i bijelo još jednom, sve još uvijek funkcionira, samo treba znati u kojoj mjeri.
02.01.2006. (20:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Maja
Fanovi Jacoba Nielsena, vidim... ;)
09.01.2006. (10:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
SEO.Blog Hrvatska - optimizacija za tražilice - ed
Linkovi nisu mrtvi u doslovnom smislu riječi niti će ikada biti, slažem se. No nakon raznih Jaggera njihova je vrijednost dosta pala. Linkovi koji su „trusted“ i dalje imaju vrijednosti (i više su no poželjni), ali oni koji nisu mogu donijeti ili negativan ili nula učinak. Bolje je imati 20-30 relevantnih trusted linkova, nego kolekciju od par tisuća nebitnih. Neke stvari sam nedovoljno opisao zbog nedostatka vremena, pa je ispalo crno-bijelo:) Što se linkova tiče treba samo paziti koje se stavlja. U SEO-u je uvijek najbitniji sadržaj i da se prilikom optimizacije ne naruši preglednost. Stranice su za korisnike, a ne za robote.
10.01.2006. (21:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Gladuša - Ždrelac - Pašman
Linkovi nisu ni blizu mrtvi. To je samo taktika odvraćanja...
Pozdrav,
Zadar - Info Zadar
07.01.2007. (03:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...