sensesest

ponedjeljak, 22.01.2007.

te ma ti ka ono brale

e rođo moj, nema zajebancije sa ovin adminima. kad ne triba radit posa, rade ga prebrzo, a kad ne moš komentirat 7 dana u komadu nema ih nigdi, al pošto je ovo već prežvakana tema sigurno, ajmo dalje.

molin svoje dvi (slovima:dvi) posjetiteljice da bace pogled i na prethodne komentare, čisto radi uvoda u tematiku:)))

zadaća iz srednje škole: slobodna tema: neman pojma šta bi pisa, prazni papir je moj najveći neprijatelj. Moj prika malo češka bradu, malo piše, malo gricka olovku... malo piše. ja se ljuljan na stolici i vatan zjake i ljuljan se tako i izgubin ravnotežu i puken glavon u zid iza sebe (je, bija san u zadnjoj klupi, 5 za dedukciju i još jedna za zalaganje). I tu počinje:

kako san sidija i nisan zna šta bi napisa, kako san lupija tikvon u zid i kako su mi počele navirat ideje na kraju sata pa nisan stiga pa san mora pisat slijedeći put pa san odlučija pisat o ovoj jednoj grupi koju slušan, i javija san se njima mailom i stiga mi je odgovor da su ublizini pa da bi baš mogli i navratit, al onda su mi za koji dan pokucali neki mafijaši i ja san pobiga kroz prozor od svoje sobe, i došla je ta ekipa u grad a ja san ih triba nać i ovi su me unajmljeni ubojice, sad in đava sriću odnija, pratili, i njih su pratili, i jedva smo se našli i na kraju mi je neko objasnija da je ubojice unajmila moja profa samo da ja ne bi moga napisat tu zadaću.

i to san napisa. i nije se naljutila, al nije baš ni svatila, svejedno dobija san 4.

a moj prika koji je češka bradu je napisa pismu. Iz glave svoju. I bila je predobra. I dobija je asa. Zašto? Jer je profa rekla da je to predobro i da je to negdi maznija, da je prepisa!!! A nas 5 joj objašnjavamo da nije i ni čut! mora je opet pisat, a pisma za 5! pisa je nešto đira "jedan moj dan" ili "šta ću sa životon kad narasten biću velik" i dobija 2 ili 3. headbang

Zamka inspiracije... (tananana, tananana... to je zvuk iz zone sumraka... buahahahahahahah!!!)

NARAVOUČENIJE:
1. ne valja ljude silit da ne bi ispalo svašta
2. ne valja previše ni pokazivat jer ljubomorne duše žele mislit da ne moš bit toliko dobar koliko jesam... ups, pardonrolleyes- jesi!


wavemahwave
njamimouthwash--->kiss

22.01.2007. u 14:09 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2013 (1)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

blog ka blog. iman nesto za napisat pa sta cu.

klik dis!

Blog.hr

oklen inspiracija? nu oklen!:

Vesna te Borut ;)
carla (a kome nego) bruni
Vija Koja Pava
rusulitza
Zizi the Fuss
Sol...puž...nešto?!

i biće toga još... keep reading!

Za Meteoropate :)

ZD

The WeatherPixie

Iznad oblaka je sunce, ozbiljno, priča mi je dida, a on je bija pilot... So...smokin

barba! koja je ura!? evo sinko sad će!




free web counter

free web counter