Nekoliko cool slika





sada nekoliko slika
o nesretnoj ljubavi
možda se i vi nađete u njima






Image Hosted by ImageShack.us













< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


…CoMeNtS…yEs/No

design by: …zAlJuBlJeNa…

kostur by × BloG MasteR ×

Opis bloga

sašta po malo
ALI OBAVEZNO OSTAVLJATI PUNO KOMENTARA


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


NEŠTO O MENI:
IME: Ines
PREZIME: To je tajna
GOD: 15
RAZRED: 1.c
INES VOLI: puno toga
INES NE VOLI: laž, ogovaranje, umišljene osobe
i sve vezano uz to
NAJ FILMOVI: Titanic, Step up, Čokolada,
High school musical ....
SLUŠAM: gotovo sve
KLUB: DINAMO thumbup

Linkovi


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 23.06.2008.

GENERACIJA SE RASTAJE (8.b)

Neki će reći napokon je završila škola i ja mislim tako ali ipak mi je i žao mi što je došao kraj jer se moj rastaje nikada više nećemo biti svi skupa,svatko odlazi svojim putem. Je da nas sada čeka srednja i možda mislite šta sada tugujemo kada nas čeka bolji život odmah iza ugla, ali nije to baš tako jednostavno jer provesti sa nekim ljudima 8 godina svoga života nije mala stvar. Iako me razred znao često na živcirati ali ne samo mene ipak će mi nedostajati. Svi smo jedva čekali zadnji dan i on je došao. Na početku smo pjevali i sve je bilo super , trčali smo po školi gore-dolje i otišli u dvoranu i tamo se nastavilo veselje ali onda je došao taj trenutak pustili su nam pjesmu od Sandija koja se zove Malena i suze su jednostavno krenule i nisu se mogle zaustaviti kada vidiš nekoga da plače ne možeš si pomoći na oči ti dođu one slike i trenutci koje si proveo s tim ljudima i pomisao da ih više nećeš vidjeti pokrene u tebi golemi val tuge. No polako se i to smirilo i kada je zadnje zvono zazvonilo zauvijek smo izašli iz naše škole. Navečer smo otišli u grad i to je bilo posljednje vrijeme koje je ovaj razred proveo skupa. Ovo je samo ukratko o našem razredu 8.b jer naravno da se ovih 8 godina ne može ispisati na jedan list papira. Uglavnom mislila sam ja i prije napisati post ali nisam imala snage ali polako se smirujem ali toliko mi je bilo žao i biti će što je naša reprezentacija izgubila tu utakmicu protiv Turske. Znamo da smo bili bolji ali sreća nas nije poslužila. Još kada sam vidjela naše igrače: SRNU i ostale kako plaču crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry na terenu bilo mi je još teže jer oni su zaslužili finale, i mislim da je cijela Hrvatska ponosna na njih jer iako su izgubili ne krivimo njih jer oni su za nas u našim srcima prvaci.
I za kraj nekoliko slika a ako želite da vam se slika poveča kliknite na nju:



NAJBOLJI IGRAČ (Darijo Srna)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!















| …CoMeNtS… (118) | …PrInT… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.