nedjelja, 14.10.2007.

prijatelju... :)

On je osoba s kojom bi mogla biti cili dan....
Osoba koja mi fali kad jedan dan prođe a da nismo popili kavu...
Onaj s kim najviše volim pričat, koji zna o meni puno...
Njega sam samo jednom ljubila i bilo mi je lipo..
Nikad mu više prva nebi prišla na taj način, ali ni zaustavila ga kad bi on započeja nešto..
Volin ga, ali kao neku jako dragu osobu, ne kao nekoga u koga sam zaljubljena..
On je moj najbolji prijatelj!

Ali koliko god razmišljala, koliko god pričala s njim ili drugima, ne mogu shvatit šta se događa s nama! Prijateljski je nekoga zvat u 4 ujutro pijan, ali jeli prijateljski tražit da se nađete i kad to odbiješ komentirat "sama si kriva, ja sam te zva"?
Jeli prijateljski reć da ne propuštat samo pijane razgovore nego nešto drugo?! A sutradan se pravit druga osoba i normalno pričat o pizdarijama na kavi.

Trudin se misliti da samo umišljam, ali vidim da nešto tu ima. Osjećan to, kao što sam jednom davno osjećala da cemo završit skupa, da je obostrano to između nas! I ne shvaćan ni sebe. Zašto to ne zustavin?! Zašto ga želin opet poljubit kad ne parim zaljubljena? Kad mislim da mi je samo prijatelj?!

Da mi bar netko objasni šta se događa!!!!

- 16:03 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

....Jer imali smo kad govoriti
i isplakat se, i oprostiti
al ti si bila sama sebi dovoljna
pa za čime žališ?!
Nemam volje uvijek sve razumijeti
stalno boriti se, a ne uspjeti
ti ćeš uvijek biti sebi dovoljna
za čim cu žaliti, za tobom neću!!!....


svaka riječ je suvišna :)


-----------------------

WHERE THE STREETS HAVE NO NAME - U2
I want to run
I want to hide
I want to tear down the walls
That hold me inside
I want to reach out
And touch the flame
Where the streets have no name

I want to feel, sunlight on my face
See that dust cloud disappear without a trace
I want to take shelter from the poison rain
Where the streets have no name

Where the streets have no name
Where the streets have no name
Were still building
Then burning down love, burning down love
And when I go there
I go there with you...
(its all I can do)

The cities a flood
And our love turns to rust
Were beaten and blown by the wind
Trampled into dust
Ill show you a place
High on ta desert plain
Where the streets have no name

Where the streets have no name
Where the streets have no name
Still building
Then burning down love
Burning down love
And when I go there
I go there with you
(its all I can do)
-----------------------