subota, 27.12.2008.

Homoseksualnost je bolest

Da, homoseksualnost je bolest. Posljednja istraživanja otkrila su kako postoji gej gen, iliti gen za homoseksualnost. Ne sumnjam kako će u budućnosti roditelji na listiću imati opciju: Želite li da vaše dijete bude homoseksualno? DA/NE. Odmah uz one za boju očiju, razinu inteligencije i s koliko će godina shvatiti da su gaće prozračnije od pelena.
Homoseksualac sam, dakle – bolestan. Još k tome, zagađujem okoliš, barem ako je slušati Benedikta XVI. i njegovu svetu stolicu koja, hvala Bogu, smrdi kao i od svih nas ostalih. Istina, vjerujem da taj isti XVI. i njegova presveta stolica nisu studirali ekologiju kako bi mogli davati takve izjave. Dakle, moje su kvalifikacije jednake za povratnu izjavu: Dragi papa stop ti si prijetnja okolišu stop kao i za opću inteligenciju stop stop stop Naravno, ja nemam posebnu kapicu niti sam na vrhu neke multinacionalne kompanije kako bih bio saslušan.

Da, homoseksualac sam – smrtno bolestan. Iz dana u dan trudim se preživjeti, vidjeti novu zoru, ili je barem bezbrižno prespavati. No samo zato što vi homoseksualnost smatrate bolešću, istovremeno izigravate sudca i krvnika, srdačno se brinući o okolišu. Vjerujete onome što vam drugi serviraju, kupite tuđe mišljenje i potpisujete ga svojim imenom kako biste izbjegli potrebu za razmišljanjem. Zašto se truditi promijeniti svijet kad mogu biti kao i svi ostali, ne?

Vidite, ja, sa svojom bolešću nisam kao i ostali. Zbog toga sam poseban, drugačiji, sretan i slobodan. Jer kroz tolike svakodnevne bitke izgubio sam strah, potrebu za opravdavanjem svojih djela, misli i težnji. Ne dugujem nikome ništa.

P.S. Otkriven je i kršćanski gen. A ja ću pitanje želim li da moje dijete bude kršćanin ostaviti neodgovoreno. Neka ono samo odluči.

*Osjetit ćete se prozvani samo ako to i zaslužujete laze

Sebastian Wright

- Napisano u 12:37 sati - Komentari (34) - Isprintaj - Link - Na vrh

<< Arhiva >>