15.10.2006., nedjelja

what the fuck a.k.a. wtf?

wtf? pas mater, ja učim čitat sanskrt! gad dem...

dobro, nevažno, baš je fora učit sanskrt. imaju četiri vrste slova t.

i sjeđah ja tako jednog dana u stanu, i prežderavam se od ultra heavy duty metal god ultra motherfucker sweet yeah dude sandwicha koji sam sklepao još jutros, tek, primjetim ja nešto na podu. mrav. hoda. gleda prezirno svojim okicama i vrti se oko meni tražeći mrvice. ja digoh svoju nabildanu nogu, i pri tom dizanju noge su mi se mišići tolko napeli da mi je trenerka jednostavno pukla po šavu, no to sad nije važno, al eto, tolko da znate, i zgazih ja mrava. išo mi je na živce. htio je uzet čačkalicu u zube i zabost meni u zanokticu, no ja sam ga spriječio! ništa, nastavim se ja prežderavat, onako, čisto iz dosade, jer sam se naime, prežderavao, tek, slučajno, pogledah ja šporet. još četiri mrava skauta kako veselo hodaju jedan za drugim. ''wtf?'' uzdahnuh. prikoljem ja njih trojicu, a ovaj jedan je uteko majku mu njegovu. i odmah sam znao da je to kobna greška. sat vremena kasnije, dođoh u kuhinju ponovo da se prežderem masnih ultra heavy duty metal god ultra motherfucker sweet yeah dude sandwicha, otvorih vrečicu s kruhom tek ono... mravi napravili party na kruhu, orgijaju, siluju se međusobno, prostače, piju, jebu mater svem ljudskom itd... a ja popizdio... vi napali moj kruh? mater vam indonežansko-prežderavačko-orgijaško-prostačku! i ja ih sve prevario, svih 254, uvatio vrečicu sa kruhom, špricnuo malo starog dezodoransa unutra i bacio ih u smeće. to je bio početak mravskih ratova. odonda, svaki put kad osjete mrvice, dolaze u obliku kruhoždernih hordi, no ja uvijek budem spreman s starim dezodoransom u ruci. danas se vraćam u stan i nosim moćno oružje smrti: sredstvo protiv mrava. ima da pate... ovakvi prizori smrti i uništenja se više neće ponavljati:

Image Hosted by ImageShack.us

pesnica smrti koja će zasuti mrave će biti... eeee... smrtonosna!



<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3