Poljubi ga

Poljubi ga, poljubi
I ne dozvoli mu da šuti
Da se javlja majci
Ko grlica
Da tutnji dvadesetogodišnjaku
U ludoj sljepoočici noćima,
Ko utvara s brazgotinom.
Ispleti ga u tamnocrveni šal,
dugačak, topao, vuneni.
Šal.
Poljubi ga.
Tamnocrvenim mošusnim mirisom
Zemlje.
Oporom narančom maglovitog svitanja.
Poljubi ga.

Kao valovi nedostajanja,
kao moje, tvoje, naše i ničije
Vrijeme koje si nam bez razmišljanja ukrao
Budaletino
Na što si mislio
Zašto nisi mislio
Kako će sve to skupa sada
Bez tebe
Kako smo se samo borili
A nismo imali pojma kako se to čini
Ko ti je rekao da sam jača
Samo sam anestezirana
I svakim danom sve svjesnija
Da te nema
Da te više nema
Da te neće biti

A beba kojoj si se tako veselio
smješka se u snu

I ja moram javljati tvojoj majci,
tvojoj majci,
a samo što joj nije
prepuklo srce
Ja moram zalediti svoje
Da bih mogla tuđa vidati
Uzeti vrećicu s tvojim stvarima
Čitati izvješća
Ne slušati grlice
Progutati suzetine
Ponovno i ponovno
Di to može stati

Poljubi ga, poljubi
I ne dozvoli mu da šuti
Da se javlja majci
Ko grlica
Da tutnji dvadesetogodišnjaku
U ludoj sljepoočici noćima
Ko utvara s brazgotinom.
Ispleti ga u tamnocrveni šal,
dugačak, topao, vuneni.
Šal.
Poljubi ga.
Tamnocrvenim mošusnim mirisom
Zemlje.
Oporom narančom maglovitog svitanja.

Poljubi ga.

I oprosti.



- ponedjeljak, 03.11.2014., 11:39 - Komentari (12) - Isprintaj - #