zlatna

30.09.2020., srijeda

Ostavljam te Tišini




Kao najslađa naslada, zrele smokve..
to je bio taj dan..
Nedjelja..
Voliš se vraćati...
ponovo....kao i ja..
prihvaćati kao i ti.
Dan kada si ponovo ušao u moju utrobu...

Pakao tebe i mene..ustavri bio je
Raj...

Onda to nisam znala..
Ostao si...unutra..

Ovaj put blizu srca.

Sada zauvijek.

Ja znam koliko sam te voljela..
Ti znaš koliko si mene...volio..

Bila je to borba povuci potegni..

Pustila sam te...

Samo ja znam kako je To teško bilo
Samo Ti znaš kako je tebi bilo..

Onda su došle suze...oštrica mača ovaj put...
Ubola je do srži... kosti ..
Boljeće dok dišem...

Tebe ostavljam u Tvojoj tišini...

Kažu mrtve ....treba pustiti...nek putuju..
Put neba i zvijezda..

Ostavljam Te tišini....

Uveče gledam u nebo i zvijezde...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.