_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

o radosti peglanja

Idemo dalje (još barem neko vrijeme) u istom revijalnom tonu. Naime, tekući račun mi je toliko krcat, da će uskoro počet pucat po šavovima! Ne uplaćujte više! Došlo je nebrojeno love, nastala greška u informatičkom sustavu. Saldo mi se resetirao, i sad sam opet u debelom minusu! :D
Al obećali su u banci ako (ma što ako.. KAD!) pronađu zalutale uplate da će ih dostaviti (uz pripadajuću kamatu, naravno)...

Uživam ne radeći ništa, ostalo mi starog godišnjeg. Ovo "ne radeći" nije baš puna istina. Ispravnije je da nisam morala na posao. Sređujem stan i peglam. A peglanje se nikako ne bi moglo nazvati dragom mi aktivnošću. Do prije koji mjesec je hrpa neispeglanog veša bila manja. Povezah končiće. Znala sam gledat glupe serije na TVu i zapeglat se. Više nema TVa u našem malom životu, pa se i peglanje smanjilo. Al mogu ja nešto pratiti i na monitoru. Tako sam danas uživala u peglanju i matineji filma "Mali svet".

Sadržaj ukraden s web stranice:
Vrijeme sadašnje, nepoznati grad, minut pred oluju. Pet nevinih ljudi: doktor, slastičarka, dva policajca, jedan osumnjičeni i Onaj gore koji gleda, smješka se i kažnjava. U vremenskom tjesnacu, na praznom autoputu, u samo jednom danu, nekoliko sudbina će se spojiti i okončati. Lako, smiješno, napeto, tužno, brzo, sa sretnim krajem.

Film završava sa…
I tako sam ja na kraju nastao. Ne za stvarno, već više kao želja. Ali.. i to je nešto, kad nema da se bira. Netko nema ni to. Zato, sad ćutim i nadam se, možda će sudbina i mene pogledati. Nisam ni ja najgori. Toliki su se rodili. Valjda mogu i ja.
.. i naravno Sanja :cmizdr: :cmizdr: . Gdje samo pogodim takve filmove?! Trebalo bi na kutiji DVDa uz minimalne godine koje su preporučljive za gledanje filma uvesti i napomene "nije za emotivno neuračunljive žemskinje". Šalim se, slatkički mi je film. A rascmoljim se ja lako, na štošta.. :)
- 00:11 - Komentari (14) - Isprintaj - #

subota - 04.06.2005.

<< Arhiva >>