_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

raspoznavanja

slova.
oblikuju se u riječi. ponekad.
dobivaju smisao. ponekad.
ili samo gledam u njihov oblik i pokušavam nazrijeti zašto su tu. takva.
otkrivanje koje je još dan ranije bilo prisutno i lako, sada iziskuje napor.
spojevi. kemija.
zaposjednu me. poigravaju se. izvode djelomičnu lobotomiju.
tjeraju me da bježim. lutam. tražim.


Još osjećam koliko su me voljele moje majke. Zanavijek sam u srcu sačuvala tu ljubav. Ona me krijepila. Ona me uzdržala na životu. I nakon što sam ih napustila – pa čak i sada, tako dugo poslije njihove smrti – spomen na njih uvijek je za mene utjeha.
Anita Diamant: Crveni šator


bile su tri.
jedna je bila Sve.
druga je bila Majka.
treća, Priča-Pričalica... još uvijek je tu.
- 17:34 - Komentari (27) - Isprintaj - #

četvrtak - 07.04.2005.

<< Arhiva >>