_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

05/11/2004

Petak.
Dan 10.


Ujutro folikulometrija.
Pritisak u trbuhu se smanjio.
Doktoru moj feeling nije dovoljan da zaključi kako sam ovulirala i napravi inseminaciju.
Jest da ima nešto plodne vode, maternica prokrvljena…
Endometrij je mali (svega 3-4 mm). Ima i jedan folikul od 14mm.
Ako ovaj usamljeni folikul i endometrij nastave rasti možda inseminacija sljedeći tjedan.

Kaže dr. danas seks.
To ćemo se žrtvovat.
Sve za bebu!
Ne bi mi uživali pritom.
Seks samo u reproduktivne svrhe. :)

Sutra nova folikulometrija.
E, to nećemo uživati (rano ustajanje subotom mi nije na listi Top 10 događaja).
Ak' niš' drugo poslije ćemo na kavicu, kroasane...

Pala je kavica i danas.
Popraćena mojim suzama.
Sad sam već bolje. Skoro oporavljeno.
I pomalo optimistično.


- 10:52 - Komentari (15) - Isprintaj - #

petak - 05.11.2004.

<< Arhiva >>