_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

29/9/2004

Srijeda.
Dan 2.


Boli me.
Puno jače nego inače. Već danima.
Sad bi se uvukla pod dekicu, šćućurila na kauču i čitala knjigu pijuckajući kavu.


Imam ja neku svoju teoriju (kao i inače).


UPOZORENJE: Daljnje čitanje posta dozvoljeno samo negadljivim bićima… Autor ne odgovara za posljedice.

Ovo je prvi put da mi (od kad pratim, zadnje tri godine) krvarenje dolazi kasnije.
Inače počinje 14 dana od ovulacije.
Maksimum.

A sada… 18. dan.

Grčevi.
I krv.
Crna.

Mislim da me moja točkica (to joj ja tako tepam) posjetila i zaključila da još nije pravo vrijeme da ostane.
Jednom ću je pitati zašto.
Mora da je tvrdoglava na mene. Zacrtala si datum, i ne želi se ukazati ranije. Tako malo, a već zločesto. Sanja ponosan. ;-)

Ipak… Dotakla me i najavila skori dolazak.

Nekako sam sigurna da će doći ponovo. Da ostane. Zauvijek. ;-)

Uskoro.


Zna koliko mi nedostaje.


- 11:29 - Komentari (20) - Isprintaj - #

srijeda - 29.09.2004.

<< Arhiva >>