_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

15/9/2004

Srijeda.
Dan 16. (5. nakon inseminacije)


U ovaj stan smo uselili prije dvije godine.
Bio je skroz zapušten.

Od onda (koliko to dopuštaju financije, vrijeme i naša neorganiziranost) sređujemo stan.
U proljeće smo kupili trosjed, i prespavali na njemu.
On voli noću kuckati po računalu, a ja volim biti blizu njega.

Sada živimo u dnevnom boravku.
Tu jedemo, spavamo, gledamo TV, čitamo, igramo se…

A spavaća soba postaje veeeliki ormar pun čistog (što opeglanog, mada više NEopeglanog veša).


Danas krećem u rat. Za oslobođenje spavaće sobe.
Prvi korak: peglanje.
Možda izgubim i ovu bitku, ali… rat sigurno neću. ;-)

Odoh ja dovršiti ručak (teletina u saftu i kroketi)… speglati košulju-dvije…
Sunčica me inspirirala na palačinke, ali on ih baš ne voli, a sama jesti palačinke… nije to TO.


Možda će slika zida u spavaćoj sobi objasniti zašto sam izabrala baš ovaj design. Ovako sam i na blog-u kao doma. ;-)


- 09:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak - 16.09.2004.

<< Arhiva >>