_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

9/9/2004

Četvrtak.
Dan 10.


Folikulometrija.
Desno dva folikula. 23mm i 24mm.
Endometrij 7mm. Trolinijski.

Dr: - Gdje vam je muž?
Ja: - Pa… ispred vrata…
Dr: -Hoćemo onda danas?
Ja: - A što?


Doktor se zabrinuo da smo zakasnili.
Folikuli se požurili i brzo narasli. A tu je i slobodna tekućina (pokazatelj skore ovulacije)…
Nakon kraće rasprave dogovorili smo da odmah dobijem injekciju Ovidrela.

Bolnica ne dobiva dosta lijekova, tako da su mi Ovidrel posudili.
Sutra vraćam zamjenski.


Po liječničkom naputku požurili dom isprobati kako se radi beba na starinski način.
Zaključili da ćemo morati češće na preglede. ;-)
Kako objasniti na poslu zašto kasnimo?
Odnesem papir na kojem pišu upute: coitus odmah.. ? Samo da uslikam lice šefice. ;-)
Mislim da ću improvizirati…


Sutra je inseminacija.
Uzet će me zadnju, da bude što je moguće kasnije.
Iznenadila me brzina. Sad samo da folikuli izdrže još 24 sata.


- 11:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota - 11.09.2004.

<< Arhiva >>