_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

2/9/2004

Četvrtak.
Dan 3.

Danas počinjem uzimati Klomifen. Dvije tablete.
Shvatih da je najbolje sve te preparate uzimati navečer. Da prespavam nuspojave.
A možda neku prevarim i zaobiđem u snu.

Čitala sam na Internetu da nova preliminarna istraživanja pokazuju kako je veća mogućnost trudnoće ako se lijek počne uzimati prije uvriježenog petog dana.
Skupina koja je počela uzimati Klomifen prvi dan ciklusa imala je 24% uspješnosti. Skupina "peti dan" bila je bez uspjeha.

Statistika.


Laž. Prokleta laž. Statistika.

Ja sam se nekako bojala doktorici reći kako ne bi bilo loše da i ja probam s prvim danom.
Doktori. Ne vole kad se praviš pametan.

Sigurna sam da ni treći dan nije loš. Uvijek sam voljela proste brojeve. Donosili su mi sreću.
Mogla bi 13. primiti injekciju, a 29. saznati da sam trudna. ;-)



- 14:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak - 02.09.2004.

<< Arhiva >>