francesca_johnson

četvrtak, 28.07.2005.

Ako sutrašnji dan nikada ne dođe....

U onim noćima, kad ga silno želim pokraj sebe i kad se javlja neopisiva čežnja da gledam u dubinu njegovih očiju... da slušam njegovo disanje pored sebe... da na svojoj koži osjetim dodir njegovih ruku... u takvim trenucima se zapitam... jesam li mu stigla reći sve ono što sam htjela da on zna... jesam li mu pokazala sve ono što osjećam prema njemu... jesam li mu barem dala naslutiti koliko mi znači... i hoće li možda već sutra biti pre kasno... hoću li imati ponovo priliku... pokazati koliko sam mu zahvalana što mi je ispunio snove... hoću li? hoću li?....

I tad se sjetim jedne pjesme... predivne pjesme...

Sometimes late at night
I lie awake and watch her sleeping
She's lost in peaceful dreams
So I turn out the lights and lay there in the dark
And the thought crosses my mind
If I never wake up in the morning
Would she ever doubt the way I feel
About her in my heart

If tomorrow never comes
Will she know how much I loved her
Did I try in every way to show her every day
That she's my only one
And if my time on earth were through
And she must face the world without me
Is the love I gave her in the past
Gonna be enough to last
If tomorrow never comes

'Cause I've lost loved ones in my life
Who never knew how much I loved them
Now I live with the regret
That my true feelings for them never were revealed
So I made a promise to myself
To say each day how much she means to me
And avoid that circumstance
Where there's no second chance to tell her how I feel

If tomorrow never comes
Will she know how much I loved her
Did I try in every way to show her every day
That she's my only one
And if my time on earth were through
And she must face the world without me
Is the love I gave her in the past
Gonna be enough to last
If tomorrow never comes

So tell that someone that you love
Just what you're thinking of
If tomorrow never comes


(Ronan Keaton "If tomorrow never comes ")

- 22:32 - Komentari (10) - Isprintaj - #

utorak, 26.07.2005.

Bljesak

U jednoj od onih noći... kad nas čežnja za nekime toliko razdire da osjećamo fizičku bol... kad neopisivo snažno želimo da nam bude blizu osoba koja je uspjela probuditi u nama nešto davno zakopano... napisala sam ovo...

Nakon tame noktima se progrebla jedna misao,
Jedan bljesak je rodio strast....
U toplini noći kroz naše snove
I tvoj bezbrižan san
U meni se probudila jedna misao,
Otrgla od svih uzaludnih traženja
I dala odgovore na sva nemoguća pitanja.
Sve je odjednom bilo tu.....
Nakon dugo vremena, kroz tamu
Otvorilo se jutro čisto poput ispranih ulica,
Kišom koja je dugo padala.
Otvorili su se putevi u mojim zjenicama,
Onako slučajno, nakon svih padova i
Poigravanja sudbine mojim životom,
Kada sam bila cijelo vrijeme poput
Prolaznika u svlastitom životu.
Puštam vrisak emocija kroz vrijeme,
Neka svi znaju da sam živa,
Da sam počela disati, da me obuzela misao,
I da se u meni rodila....ljubav

- 19:48 - Komentari (10) - Isprintaj - #

subota, 09.07.2005.

Kad smo počeli pričati o osjećajima...poslao mi je ovu priču

J e d n o m d a v n o, svi ljudski osjecaji i sve ljudske
kvalitete nasli su se na jednom skrivenom mjestu na Zemlji.
Kada je DOSADA zijevnula treci put, LUDOST je, uvijek tako luda,
predlozila:
"Hajdemo se igrati skrivaca! Tko se najbolje
sakrije, pobjednik je medju osjecajima." INTRIGA je podigla desnu
obrvu, a RADOZNALOST je, ne mogavsi presutjeti, zapitala:
"Skrivaca? Kakva je to igra?"

"To je jedna igra", zapocela je objasnjavati LUDOST, "u kojoj ja
pokrijem oci i brojim do milijun, dok se svi vi ne sakrijete. Kada
zavrsim sa brojanjem, polazim u potragu, i koga ne pronadjem,
taj je pobjednik."

ENTUZIJAZAM je zaplesao, slijedilo ga je ODUŠEVLJENJE. SREĆA je
toliko skakala da je nagovorila SUMNJU i APATIJU koju nikada
nista nije interesiralo. Ali nisu se svi htjeli igrati.
ISTINA je bila protiv skrivanja, a i zasto bi se skrivala? Ionako je
uvijek, na kraju, svi pronadju. PONOS je mislio da je to glupa ideja,
iako ga je zapravo mucilo sto on nije bio taj, koji se sjetio
predloziti igru. OPREZ nije htio riskirati.

"Jedan, dva, tri..." pocela je brojati LUDOST.

Prva se sakrila LIJENOST, koja se kao i uvijek, samo bacila iza prvog
kamena na putu. VJERA se popela na nebo, ZAVIST se sakrila u sjenu
USPJEHA koji se muceci popeo na vrh najviseg drveta.
VELIKODUŠNOST se nikako nije mogla odluciti gdje se sakriti
jer joj se svako mjesto cinilo savrsenim za jednog od njenih prijatelja.
LJEPOTA je uskocila u kristalno cisto jezero, a SRAMEŽLJIVOST je
provirivala kroz pukotinu drveta. KRASOTA je nasla svoje mjesto u letu
leptira, a SLOBODA u dahu vjetra. SEBIČNOST je pronasla skrovište,
ali samo za sebe!
LAŽ se sakrila na dno oceana (laze, na kraju duge), a POŽUDA i
Strast u krater vulkana. ZABORAV se zaboravio sakriti, ali to nije
vazno.

Kada je LUDOST izbrojala 999.999, LJUBAV jos nije pronasla skroviste
jer je bilo sve zauzeto. Ugledavsi ruzicnjak, uskocila je, prekrivsi se
prekrasnim pupoljcima. "Milijun", zavikala je LUDOST i zapocela svoju
potragu.

Prvu je pronasla LIJENOST, iza najblizeg kamena.
Ubrzo je zacula VJERU kako raspravlja o teologiji s Bogom, a STRAST i
POŽUDA su iskocile iz kratera od straha. Slucajno se tu nasla i ZAVIST,
i naravno USPJEH, a SEBIČNOST se nije trebalo niti traziti. Sama je izletjela iz
svog savrsenog skrovista koje se pokazalo pcelinjom kosnicom.
Od tolikog trazenja LUDOST je ozednila, i tako u kristalnom jezeru
pronasla LJEPOTU . Sa SUMNJOM joj je bilo jos lakse jer se ona nije
mogla odluciti za skroviste pa je ostala sjediti na obliznjem kamenu.

Tako je LUDOST, malo po malo, pronasla gotovo sve.
TALENT u zlatnom klasju sita, TJESKOBU u izgorjeloj travi,
LAŽ na kraju duge (laze, bila je na dnu oceana), a ZABORAV je
zaboravio da su se uopce icega igrali.

Samo LJUBAV nije mogla nigdje pronaci.
Pretrazila je svaki grm i svaki vrh planine i kada je već bila bijesna,
Ugledala je ruzičnjak.

Usla je medju ruze, uhvatila suhu granu i od bijesa i iznemoglosti
pocela udarati po prekrasnim pupoljcima. Odjednom se zacuo bolan krik.
Ruzino je trnje izgreblo LJUBAVI oci. LUDOST nije znala sto uciniti. Pronasla
je pobjednika, osjecaj nad osjecajima, ali LJUBAV je postala slijepa.
Plakala je i molila LJUBAV da joj oprosti i naposljetku odlucila
zauvijek ostati uz LJUBAV i pomagati joj.

Tako je LJUBAV ispala pobjednik nad osjecajima,
ali je ostala slijepa, a LUDOST, LUDOST je prati gdje god ide
.

- 21:15 - Komentari (10) - Isprintaj - #

utorak, 05.07.2005.

Legenda o Narcisu....

Jednom...davno...u zemlji bajka...bješe....predivan mladić imenom NARCIS...

Kada je Narcis umro, došle oreade, gorske vile, i vidjele da se jezero
pretvorilo od slatkovodna jezera u vrč slanih suza....

Zašto plačeš? - pitaše oreade.

Oplakujem Narcisa - reče jezero.

Ah, ne čudi nas što oplakuješ Narcisa - nastaviše one. - Konačno,
unatoč tome što smo mi stalno trčale za njim po šumi, ti si jedino
imalo priliku da izbliza promatraš njegovu ljepotu.

A Narcis je bio lijep? - upita jezero.

Tko bi to bolje od tebe mogao znati? - odgovoriše iznenađene oreade.
Naposljetku, o tvoje se obale svakog dana naslanjao.

Na trenutak je jezero zašutjelo. Konačno reče:

Oplakujem Narcisa, ne zbog njegove ljepote, već što sam mogao,
svaki puta kada bi legao na moje obale, u dubini njegovih očiju,
vidjeti kako se oslikava moja vlastita ljepota.....

- 23:22 - Komentari (11) - Isprintaj - #

petak, 01.07.2005.

Moje su riječi....


Moje su pjesme poput finog tkanja izlivenih
Emocija omotanih u foliju moje svijesti,
Mojih pametnih ili glupih zaključaka,
Refleksije u ogledalu sakrivenih emocija ili
Potajnih želja, tek bljesak slova na putu
Do istine....
Tražim se kroz riječi i nalazim se u njima,
One su moje oslonac i dišem kroz stihove,
Poput elektriciteta koji izbije na površinu,
Kroz vijuge se kotrljam poput kapi koja
Će te osvježiti ili baciti u depresiju,
Ja sam samo ona koja si je uzela pravo
Da kroji sudbinu komadića praznog papira,
Dajući mu smisao jedne misli koja će
Živjeti tek trenutak kroz tebe, kroz tvoje
Zjenice, zabrazdit će do tvoje svijesti,
Gdje će te dirnuti ili ostaviti potpuno
Ravnodušnim.....
Moje su riječi poput dima, da ih vidiš ili
Pomirišeš tek na tren....

- 23:55 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • jesu li ovo samo snovi...ili sam zaista ponovo oživjela?
    ako su snovi...ne želim se više nikada probuditi

Linkovi