francesca_johnson

petak, 01.07.2005.

Moje su riječi....


Moje su pjesme poput finog tkanja izlivenih
Emocija omotanih u foliju moje svijesti,
Mojih pametnih ili glupih zaključaka,
Refleksije u ogledalu sakrivenih emocija ili
Potajnih želja, tek bljesak slova na putu
Do istine....
Tražim se kroz riječi i nalazim se u njima,
One su moje oslonac i dišem kroz stihove,
Poput elektriciteta koji izbije na površinu,
Kroz vijuge se kotrljam poput kapi koja
Će te osvježiti ili baciti u depresiju,
Ja sam samo ona koja si je uzela pravo
Da kroji sudbinu komadića praznog papira,
Dajući mu smisao jedne misli koja će
Živjeti tek trenutak kroz tebe, kroz tvoje
Zjenice, zabrazdit će do tvoje svijesti,
Gdje će te dirnuti ili ostaviti potpuno
Ravnodušnim.....
Moje su riječi poput dima, da ih vidiš ili
Pomirišeš tek na tren....

- 23:55 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • jesu li ovo samo snovi...ili sam zaista ponovo oživjela?
    ako su snovi...ne želim se više nikada probuditi

Linkovi