< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (5)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ovaj blog

frustracije i zaključci.

ponedjeljak, 09.06.2008.

"sve krasote svijeta, sve ljepote noći, odnio mi vjetar- s njim mi valja poći!"

She looked up and what she realized wasn't very nice,
hearing her last heartbeats
before turning to ice.
And those were the strongest,
and they were too much,
representing the conclusion
of love, joy and such.

u bolovanju sam.
pokušavajući smisliti način da nešto kažem a da ne ispadne potpuno krivo, pišem, ali ostajem na kratkoj, jezgrovitoj poeziji, obeshrabrena silinom koju valja opisati. pisala sam o onome što se događa sa mnom, nakon što sam oboljela od ljubavi. ovo je pokušaj samoopravdavanja pred svima koji su me vidjeli kao luđakinju, iako sam svjesna da neću time ništa postići.
opis razvoja bolesti, zapis iz ožujka:

Ovo pišem u strahu,
da već sutra nać ću se u mraku.
Možda je baš ovo
moje zadnje pismo
i da ti to u lice kažem
sada plakali bismo...
ali ne, ne želim suze,
ne želim potratiti ovako divnu noć,
jer već i prije nego se snađemo
to fatalno sutra će doć'.
Želim još samo jedan od onih trenutaka,
kad drhtim,
a gorim iznutra.
I ne patim za odjećom
jer nikada se nisam osjećala ovako prekrasnom.
Kao kada oko mene plešu jezičci plamena,
kao sada kad sam se opekla.
Ne bojim se dok me gledaju prijeteći,
upozoravajući da će me progutati.
Jer ja,
zurim ju plamen- ono svjetlo,
tu ljepotu u iskrama.
Divim se načinu na koji me grije,
uz njega je samoća nestala.
Zato slijepa trčim prema njemu,
kao što leptiri lete oko svjetiljaka,
ni ne sluteći da za pun život
nedostaje još sastojaka:
kao prvi, tu je razum
što zajedno s hladnoćom odlazi.
I sve ostalo, ali ne i nebitno,
čemu ne dopuštam da mi prilazi.
Jer ja imam cilj,
imam žar što u srce ulazi
i ne smeta me što ću u njemu izgorjeti,
jer od pepela jesam i pepeo ću postati.


| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.