< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (5)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ovaj blog

frustracije i zaključci.

ponedjeljak, 07.01.2008.

WOW.
nisam pisala 3 mjeseca.
nije čudo s obzirom da se stvari događaju tako brzo da ih ne stignem zapisati.
mda iako se još uvijek sjećam onog inteligentnog prijedloga s nečijeg bloga od pred dvije godine ( da pišem o onome što se događa oko mene, da ljudima otvorim oči, a ne o onome što se zbiva u mome UNUTARNJEM svijetu jer za to nikog nije briga i takvo što nikome nikad nije pomoglo), trenutno mi je dovoljno da poslušam pjesmu "how far we've come" i spremna sam napisati kilometarski post o tome kako mi je pukao nokat.
koliko god to sirovo zvučalo.
pa...
sada ću, kao i uvijek-samo za sebe, napraviti pregled sadašnje situacije u MOME svijetu (ha!):
obitelj-sretan
škola-prazniciparty
ljubav-cerekkiss
izgled-namcorfrizerka je bila premlada.
novac-no
hobiji-2 lazyheadbang
prijatelji-e sad bih baš ispričala jednu od svojih priča.
onih dugih za vrijeme kojih ljudi zaspu. a ja želim da ljudi budu pri svijesti dok čitaju moj blog stoga neću ići u potankosti.
osjećam se kao u sapunici. opet. is it so dramatic in here or is it just me?
prije bih rekla da sam nevjerojatno talentirana za u potpunosti indiskretno i vulgarno uništavanje međuljudskih odnosa nego da se nađem na krivom mjestu u krivo vrijeme. prije sam se tješila tom pretpostavkom, ali što više vremena prolazi to mi manje izlika preostaje.
to je to.
crtice iz knjižice poslovica:
ne druži se s tri vrste ljudi:
1. ne sjećam se (i ja sam samo čovjek)
2. ne sjećam se (ok, ovo me već počinje plašiti)
3. s glupanom. jer će ti, pokušavajući pomoći, samo donijeti nesreću i nauditi ti niti svijestan što je učinio.

to je savršen opis MENE. zato djeco, zapamtite, ne družite se s glupima! može boljeti.
što me najviše smeta u toj mojoj sapunici je da sam ja glavna negativka.
JA NIKAD NISAM HTJELA BITI NEGATIVKA! sve je to jedan veliki nesporazum.... ja sam trebala biti Supergirl.cry
kad smo već kod mene kao negativke, predstavila bih svoje poslijednje djelo:
...

OPRAVDANJE

Bila bih savršena kada bi
savršen bio ti,
kada bi me samo znao voljeti.

Misliš da možeš pobjeći
Ali varaš se
kao i kada mislio si mi lagati.
I sad smo u ovome stanu sami,
a tebi, ljubavi moja,
su odbrojani dani.

Razlijeva se boja Valentinova
dana na koji si mi uspio uteći
i nije osobno, shvati
dok ona nastavlja teći.

Bila bih savršena kada bi
savršen bio ti,
o da si me samo znao voljeti.

Složimo se zato da je ničija krivica
ovo što se događa,
jer tvoja ljubav nije bila dovoljno jaka
a mene je tuga slomila.

Nije ničija krivca
što zuriš u mene bez treptaja
kao da tišinom
struje riječi kajanja.

Mogla sam biti savršena
da si savršen bio ti,
da si me bar znao voljeti.

...
MUAHAHA. ok. da, na ljubavnom mi je planu sve dobro ( koliko ja znam). ovu sam pjesmu napisala onako, u efektu.
u jednom strastvenom trenutku.
da.
umorna sam i još moram svirati i čitati lektiru.
bye i čitamo se
ps.
nemojte se ljutiti što dugo nisam komentirala tuđe blogove, fkt sam bila prezauzeta spašavanjem vlastitog dupeta iz s...situacija u koje sam se sama uvalila. hvala na razumijevanju.


| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.