svijet mašte...snova...

ponedjeljak, 12.09.2005.

sjećanja

Usnama si mi zatvorio usta, nježnim poljupcem. Prsti su ti šetali niz mojih leđa, milujući me neprestano. Tvoje usne klizile niz moje tijelo, šaputao si mi nježne riječi koje nisam razumjela. Moji prsti su sami od sebe krenuli put tvojih grudi, igrajuči neku svoju igru, istražujući svaki dio tvoga tijela. Svaki pokret tvog mišića koji je vibrirao pod mojim dodirom, i dovodio te do ludila.
U tom trenutku vladala je savršena tišina, samo se čulo naše uzbuđeno disanje. Oboje smo osječali da smo miljama udaljeni od cijelog svijeta, i ne postoji nitko, samo mi. Žudnja koja se budila u nama nadjačala je sve ostale osječaje. Postala je previše stvarna i nismo joj mogli više odoljeti.
Svaki tren ruke mi se vračaju k tebi.Tebi voljeni moj, ne prođe ni jedan dan, da moje misli ne krenu putem k tebi. Što to sad znači, kaži mi ako znaš, odgovori? Pitam se stalno, voliš li sjećanja na naša milovanja, voliš li možda mene? To sve neznam, znam samo da mi užasno nedostaješ, i onaj titraj tijela tvog.

- 14:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #