< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic
nezelim vise imati blog u kojem ce svi znati tko sam ja...zelim imati nesto privatno..nesto poput dnevnika...gdje ce mi nepoznati ljud pomoci..jer lakse se povjeriti nepoznatom nego onome tko te zna...


o meni
ja sam jedna petnaestogodišnjakinja...
plavkaste kose...tužna...željna samoće...željna ljubavi i pažnje...
voljela bi imati frendicu koja bi me stvarno razumjela i koju bi ja mogla razumjeti..
voljela bih imati normalan zivot..to mi ili okolina ili ja sama sebi nedozvoljavam...
voljela bih zavrsiti srednju skolu u koji tek sad u devetom mejsecu trebam zapoceti...i toga me je malo stah...bojim se novih prijatelja...novog okruzenja..nove okoline...novih nastvanika...jednostavno novih prostorija gjde cu boraviti vecinu svog vremena...
volim:
a ponekad sebe...lud
svoju obitelj...headbang
svoje prijatelje...koliko god mi losih stvari napravili...
oprastati..lazeyes
svoju sobu...ah...to ne da volim tu prostoriju obozavam...izmedu tih cetri zida kriju se sve moje tajne svi moji "dokumenti"uspomene...u njoj sam plakala kad mi je bilo najteze...u njoj sam prvi put u svom zivotu zaspala...prvi put se probudila...prvi rodendan proslavila...itd...
plišane medvjedice
dnevnik:tu su sve moje tajne i dogadaji...tu sam ja...
kupaonicu:tko bi reko..hehe...al tu provodim isto vecinu vremne...hh..
kosarku:ah o tome da nepricam...to obozavam...uzivam u tom...to mi popunjava slobodno vrijeme...i kad se osjecam tuzno i ostavljeno najlakse mi je razmisljat pucajući na kos..to me opusta
komp...
msn..
kisu...
nanosit sama sebi bol...
nevolim:
isto...ponekad sebe...yes
umisljene osobe...
ogovaranje...
previse sretne ljude...e ovo je bolesno...al jednostvano nemogu podnjet kad je netko previse sretan ili previse hiperaktivan...blabla
svadupuknucu...narodnjake...namcor
zimu...sunce...mad
biti u malom prostoru..odma se uspanicarim
rat...ili bilo sto vezano uz to..
zivcane i nervozne ljude

MOJ MOTO JE
ZIVOT JE PRIJE BIO BOLJI..
VESELI SE DANASNJEM DANU JER CE SUTRASNJI SIGURNO BITI GORI...



Linkovi

ponedjeljak, 06.10.2008.

...gledam te a nesmijem da ti pridem...

i sve je isto...
ona dosadna ubitacna jesen...
ma nije to samo jesen...meni je uvjek tako...ja se samo tako bodrim...
ma znas to ti je samo tako vrijeme sad...bit ce ti bolje po ljeti...kad dode ljeto onda govorim bit ce ti bolje po zimi...
sve se nadam i samo nadam...a nikad nista na bolje...
i tako...neki dan..sjedila sam ispred svoje skole...sama...nekog sam cekala...a da frendicu...nisam imala prvi sat...
i onda...nak gledala sam one sve srednjoskolce kako stoje ispod nastresnjice i puse...povlace dim za dimom...iskrneo mi se to gadi...i svaki puta kad bi vidjela nekog decka i da mi se svidi,kad bi vidjela da pusi...rekla bi sama sebi...zaboravi...neces se ljubiti s pepeljarom...xD....
ali tog dana...svi su isto tako pusili i pusili...
kad odjednom prode kraj mene a mogu reci prepresladak decko...
i nak krene prema toj nastresnici...i samo sam molila Boga...molim te moli...samo da nepusi...jer znaju likovi samo stajati s tim pusacima...
no ne...on je naravno zapalio...ali ne...
ja se ni najmanje nisam odljubila...kad sam ga sve vise i vise nak iz prikrajka gledala sve sam se vise zaljubljivala...wow...
i opet sam si govorila...neces se ljubiti s pepeljarom...al ne vrag neda svoje...ja moram moram...ufff...
i tako je naisla moja frendica...otisle smo...
a ja ga svaki dan gledam samo negdje iz prikrajka...i sve se vise zaljubljujem u njega...a tako je sladak..
i frendica je rekla da je presladak i prezgodan...al isto tako je rekla...pusi...hehe
ma nema veze...dobar je...hehe...nepostoji nikaka pepeljara...xD
puse saljem...



| whispers of the past (6) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.