< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic
nezelim vise imati blog u kojem ce svi znati tko sam ja...zelim imati nesto privatno..nesto poput dnevnika...gdje ce mi nepoznati ljud pomoci..jer lakse se povjeriti nepoznatom nego onome tko te zna...


o meni
ja sam jedna petnaestogodišnjakinja...
plavkaste kose...tužna...željna samoće...željna ljubavi i pažnje...
voljela bi imati frendicu koja bi me stvarno razumjela i koju bi ja mogla razumjeti..
voljela bih imati normalan zivot..to mi ili okolina ili ja sama sebi nedozvoljavam...
voljela bih zavrsiti srednju skolu u koji tek sad u devetom mejsecu trebam zapoceti...i toga me je malo stah...bojim se novih prijatelja...novog okruzenja..nove okoline...novih nastvanika...jednostavno novih prostorija gjde cu boraviti vecinu svog vremena...
volim:
a ponekad sebe...lud
svoju obitelj...headbang
svoje prijatelje...koliko god mi losih stvari napravili...
oprastati..lazeyes
svoju sobu...ah...to ne da volim tu prostoriju obozavam...izmedu tih cetri zida kriju se sve moje tajne svi moji "dokumenti"uspomene...u njoj sam plakala kad mi je bilo najteze...u njoj sam prvi put u svom zivotu zaspala...prvi put se probudila...prvi rodendan proslavila...itd...
plišane medvjedice
dnevnik:tu su sve moje tajne i dogadaji...tu sam ja...
kupaonicu:tko bi reko..hehe...al tu provodim isto vecinu vremne...hh..
kosarku:ah o tome da nepricam...to obozavam...uzivam u tom...to mi popunjava slobodno vrijeme...i kad se osjecam tuzno i ostavljeno najlakse mi je razmisljat pucajući na kos..to me opusta
komp...
msn..
kisu...
nanosit sama sebi bol...
nevolim:
isto...ponekad sebe...yes
umisljene osobe...
ogovaranje...
previse sretne ljude...e ovo je bolesno...al jednostvano nemogu podnjet kad je netko previse sretan ili previse hiperaktivan...blabla
svadupuknucu...narodnjake...namcor
zimu...sunce...mad
biti u malom prostoru..odma se uspanicarim
rat...ili bilo sto vezano uz to..
zivcane i nervozne ljude

MOJ MOTO JE
ZIVOT JE PRIJE BIO BOLJI..
VESELI SE DANASNJEM DANU JER CE SUTRASNJI SIGURNO BITI GORI...



Linkovi

četvrtak, 02.10.2008.

zasto ja...!!

jel se uvjek samo sranja meni dogadaju ili....
svima...
-nesretno zaljubljena...kao uvijek.......(kao da je to nes novo)
-prehladena(nemogu sub u grad)
-skola(sjebano do jaja),,,mislim nemam losih ocjena...al sve je to za mene veliko sranje...
-jos malo imam 15 godina...i to me pati...kako se brzo stari...grr...nevolim te svoje usljive rodendane...i okupljanje rodbine...znam da neki to rade samo zbog deparca...al meni nije ni do toga stalo...
-starci(serite samo serite)
-seka...samo place po cijele dane, zbog jebenog faks...(iskreno me boli kurac oces predat uvjet za trecu godinu...xD...mislim ne boli me briga...al...to cmizdrenje po cijele dane...na vrh glave...svima...a kao svi se pravimo da je volimo i svi joj dajemo rame za plakanje...a da je redovito ucila...imala bi za uvjet)
-brat(cudo od djeteta...samo se svada...pa cak me i udara,,,selajcina teska...svoje nagone na nekom drugome izbacuj...)
-poceo me i msn zivcirat...
-zivcira me to sto svaki jebeni dan do skole moram pjesacit 45 jebenih minuta....
-sto u skoli moram biti 7 sati...
-sto cu vjerovatno past matku...a jos nisam posteno ni krenila u skoli...ljepo...
-frendice...ah...djeste????hello???tu sam!!!

pomozite mi...
pozz vas sve



| whispers of the past (8) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.