Šokac lola i bekrija

24.06.2009., srijeda

JEBI, SINE, DADA PLAĆA

Morda se dragi moj lipi svitu njeko od vas i to ne samo Ribarnica već pito gesam. Morda se njeko i zabrinijo damise ni šta lošeg desilo. Fala tima koji su se rad mene brinili. Nimise desilo ništa nit lošeg nit dobrog. Sekiram se i rad vremena i rad cine žita i mlika i rad naše jebene politike i rad ti jebeni Slovenaca. Ta nek svi idu u pizdu materinu. Nemogu i već durat. Pun mi već kurac od njia. I zato ga treba ispraznit. Ta praznim ja kadgod stignem al se svedno brzo napuni.

Image Hosted by ImageShack.us


Eto njeki dan divanim ja s mojim Josom nako nasamo ko pravi muški pa ga malo zadirkujem za cure. Ta neblakamu tio bi znat jel već proodo. Za ne koji vo ne razumiju da privedem: jel već prco. Kod nas se kaže daj momak proodo kad je prvi doba jebavo. Stid njega pa samo ćuti. A onda ga upitam, daga malo nasmijem, koji organ kod drkanja najviše nasrada. On se misli pa kaže: kurac, ako često i dugo drkaš. Ta ni kurac, kažem ja njem, no uše! Doka drkaš stalno slušaš dati njeko ne uniđe u sobu. Nasmijo se moj Josa a onda i men oma draže bi. Al svedno mi ni kazo jel već jebavo. Moram smišljet kako ćuga nabrzinu uvatit pa dami rekne.

Morda se sad njeko od vas čudi kako ja divanim s mojim sinom. Ta zar ni bolje da sve to čuje od mene nako kako treba, no da o tome pita starije momke po drumu. Eto čitam njeku veče kakoj jedan Poljak svog sina, koji je imo 14 godina, odveo u kupleraj da prooda. I mali je unišo s ocem i izabro jednu koja muse najviše svidila i s njom ugovorijo cinu. Al vo je dite najebalo prije no je jebo. Naletijo je na policajku koja je u tom kupleraju bila na njakom tajnom zadatku pa je oca prijavila. Dobijo je deset mjeseci uvjetnog zatvora. Kod nas se kaže ko jebe najebe. Vaj jedan ni ni probo jebat i već najebo. Al nimu to zadnji doba. Kad se oženi jebaće al će više doba najebat no štaće jebat.


Image Hosted by ImageShack.us


A kad več divanim o tome kakoće đeca proodat da vam kažem i vo. U Rimu će od iduće godinu u svim srednjim školama bit automati sa kurtonima i to odma uz vrata učionice. Pa toj dobro. Komse ne sluša nastava iziđe, kupi kurton, nađe kako curu i ode u jebačinu. Ta rako sam vo premda mislim da to ni u redu. Jedino akose boje kojekaki bolesti pa oće đecu zaštitit. Zbiljam mi živimo u njakom jebenom vremenu. Zar ni tako?

Image Hosted by ImageShack.us


Živi vi men i zdravi bili

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.