Šokac lola i bekrija

24.04.2009., petak

DOK SE JEBEŠ ŠUTI - NEMORAJE SVE KOMŠIJE ČUT


Image Hosted by ImageShack.us


Dragi moj lipi svitu,

evo nam je protrkala i va nedilja. Dva tri doba se okreneš i već je petak. Ta nek vrime leti al da ni ostarit. Tome majviše jebe. Jučer nisam ništ radijo jer se u mojoj kuće oduvika na Đurđevo ni radilo. Rad tog sam danas moro ispaštat. Sinoć na nevolju zasjednem sa komšijom pa smo malo i zapili a jutros sam moro na njivu. Izjebome vaj traktor, izbrojio mi je sve kosti. I rad tog danas više neću ništa. Moj Josa će pridvečer naranit marvu a ja odmaram.

Dok sam bijo momak i u njeko doba noći se vraćo doma svašta sam se naslušo. Ni onda još bilo televizije, ta ni bilo ni struje. Samo je sjalo bećarsko sunce. Za ne koji neznaje štaj bećarsko sunce kašću – to je mjesec. A po mjesečine se na drumu more viđet sam bećare, jer sav pošteni svit spava. U jedan sam par išo jednoj curi koja je od mene bila dosta daleko. Ta eto ja sam bijo na jedan ona na drugi kraj sela. Vraćajuć se doma, a imo sam pofanj puta, puno sam put čuo snaše. Jedna stenje, jedna reve, jedna viče. Kod svake sam te kuće zasto i slušo. Mlađi je svit uvik spavo u sobe do druma a pendžeri nisu baš bili tako izolirani ko danas, tako dase lipo moglo čut šta ko radi dok se jebe. Zno sam ja ponjekad te snaše pitat rašta je noćas toliko vikala na svog čojka. Al tu njezinu viku sam čuo sam ja.


Image Hosted by ImageShack.us


Čitam evo kako će jedna žena u Engleskoj rad take vike izgleda morat u zatvor jer kadse jebe toliko viče da to i gluve komšije probudi. Puno su put komšije zvale policiju rad narušavanja javnog reda i mira al to ni ništ koristilo pa suju kaznili sa 4300 kuna, jer je 25 put dolazila policija. Al ona je i dalje vikala. Šta tikva navikla to ćera dovika, kazali su naši stari. Sama kaže daj njeki dan vikala čak tri sata i da se nemore jebavat i šutit. Sad ju je tužila jedna komšenica koja kaže da se tud doselila prije dvi godine i da svaku drugu noć od jebačke vike komšenice nemore spavat. A da zlo bude veće ona je skoro gluva.

A da sve komšije nisu take no da ima i taki da komšiju zovu da mu izjebe ženu, desilo se u Njemačkoj. Čojk je dugo radijo, trudijo se da napravi dite al mu ni išlo za kurcem. A kakosu pošto poto ćeli dite on pita komšiju da mu napravi dite, jer on već ima dvoj đece. I vaj mu za taj teški poso da dvi iljade eura. Šest je mjeseci komšija triput nediljno dolazijo komšenici na poso tako da je radijo 72 put. Svojoj je žene reko da ide na poso jer komšija ga je zato platijo. Al od tog njegovog posla ni bilo koristi. I kad je komšija od njeg tražijo damu vrne novce jer da ni napravijo dite vaj ni ćeo pa ga vaj tuži. I na sudu se dokaže da ni taj plaćeni komšija nemore napravit dite. Prišarafijo je svoju ženu i va mu je morala priznat da đeca nisu njegova.

A morda ni ni moci iz Čepina koji su njeki dan ćeli silovat jednu curu znaje danisu za tog posla pa su odustali. Ta ako znaš da nisi jebač onda nemoj ni probat. Otiđi njege iza kamare slame il sina i drkaj. Malo popiju pa skupe hrabrosti. Kad pipnu žensko kita im se digne i misle dasu sad veliki jebači. Al nom kom se kita brzo digne tom se brzo i spusti.


Image Hosted by ImageShack.us


Svašta na vom bilom svitu, moj svitu dobar. Znatel vi koje prvi platijo u Venecije kaznu jer je pišo na drumu, il kako se to kod vas u gradu kaže na ulice? A koće drugi nego mi. Platila je jena naša studentica i to 500 eura. Za te se pare mogla dobro i najest i napit i izjebat. Al eto ona se za tolike novce samo popišala.

Živi vi men i veseli bili

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.