Šokac lola i bekrija

16.02.2009., ponedjeljak

TA JEBI JOSA KOG KURCA ČEKAŠ


A svitu moj lipi i dragi s vom đecom uvik njake brige. Kako sam vo bolestan i osudit ležat povas dan a po danu mi žena neda pizde nemam šta drugo no eto čitam novine i gleđem televiziju. I tako njeki dan pročitam no šta ste sigurno i vi svi čuli vidli i pročitali šta se desilo u Engleskoj s nim đečkom koji je sa 13 godina posto otac. U prvi doba sam pomislijo da to njeko zajebava da to ni istina jer nisam vjerovo da dite od 12 godina more napravit dite. Al eto izgleda da more. Eto šta vam je moderno dite. Al čudi me svedno da se ta đeca u tim godinama već prcaje. Ta ja jesam vraži al kad sam bijo 12 godina nisam činimise još ni drko a kamoli jebavo. Al eto živimo u novom pojebljivom vremenu.

Kad je moj Josa došo iz škole dam ja njem da to pročita. Počito on i nereče ništa. A ja ga onda pitam jel on već prco jer je dvi godine stariji od toga malog oca. Mogo sam ga tako pitat jer smo bili sami. Naj moj vrag je ošla svojoj matere na drugi kraj sela i znam da neće doć doma do pridveče jer se sa mamom mora izdivanit. Al vaj doba mi to baš dobro došlo da ja s mojim sinom podivanim nako pravo muški. Ni men Josa ništ nato odgovorijo no se malo u licu zacrljenijo. Onda sam se i ja malo trgo jer nisam smijo baš tako direktno med oči čarne. Onda sam počeo lipo smirito razgovor da vidim doklje je on došo. Nise on mene nikad moro bojat nikad ja njeg nisam udarijo. A ako njeki doba malo uzvičem to baš nikog u mojoj kuće puno ne zanima. I tako malo pomalo kaže men Josa da još ni prco al da drka. E oma meni bi lakše jer sam njeki dan čuo da u našem selu njeki momak od trijestišet godina počeo oko sebe kupit tako momčiće i da šnjima svašta radi. Lipo sam mu reko da to tako mora bit daj normalno da drka al da more već pomalo ne samo gledat ženske no i pipkat a kad se pruži prilika i pritisnit. Al pamet uglavu. Reko sam mu nedaj da te kaka navuče pa da bude malko tera veliko. Nisam ja njaki bogataš al nisam ni sirotinja i šta znaš koja bi mama il strina tila svoju divu udat u moju kuću. Radi šta oš al na vrime izvadi. Izdivanijo sam ja njem moje kojekake momačke zgode tako da vidi da ima posla sa iskusnim ocem. I oslobodijo se moj Josa ni više bijo crven u licu. I kaže on men da zato ima lika. Ako đevojka ne uzima pilule onda more on nabit kondom. Bilo me stid al moro sam ga pitat štaj to. Kad no kurton. Ajd da i ja od mog sina naučim nješta o jebačine. Baš smo se lipo izdivanili. Na kraju sam mu reko da me more pitat šta oće i to otvorito. Ja ću ga poučit jer mene moj dada nit je za te stvari pito nit sam ga ja smio pitat. Tako je to vrime bilo. Doduše ja sam sve to naučijo kod svinja od stariji momaka. A moj Josa nečuva svinje pa ako neće naučit od mene odkogće.

E svitu moj lipi baš mije drago šta sam s mojim sinom vako lipo divanijo. Al kad sam danas pročito da ni sigurno daj taj momčić otac tog đeteta jer da je mat u isto vrime spavala sa još nji sedam onda mi ni bilo svedno. Imam i ja kći i nedajbože da se to njoj desi. Al valda je to u tom naprednom svitu taki običaj. Kod nas tog nikad ni bilo pa čak ni u Babinoj Grede premda su kako njeki kažu oni jako pojebljivi i ne gledaje ko kog jebe. Al daj va diva sa 15 godina prava radodajka to baš ni uredu.Ja mislim daće sad tu svu đecu morat skupit i isprigledat da se vidi koj otac. Đeci ja i nezamirljam al kaki su to otac i mat. Al eto ope moram kast to je valda tako u toj Evropi u koju nas guraje. Men je dobro i brez Evrope. Imam ja i o tome šta kazat al neću sad. Nek vaj doba ostane na voj velikoj đečoj jebačine.

Živi vi men i veseli bili

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.